מגדל שוקי הון: צפי לדו"ח חזק לכי"ל - המניה תתחזק 14.3%

לקראת הדו"חות ביום שלישי, במגדל צופים לכי"ל הכנסות של כ-451 מיליון דולר ברבעון הראשון השנה, צמיחה של כ-84% לעומת אשתקד ■ צפי לכמות מכירה של כ-1.09 מיליון טון אשלג

נציגת מגזר הדשנים המקומית, כי"ל , צפויה לפרסם את תוצאות הרבעון הראשון שלה ביום שלישי הקרוב. לקראת הדו"חות, במחלקת מחקר הסל סייד של מגדל שוקי הון מפרסמים סקירה מעודכנת על המניה וצופים תוצאות טובות לכי"ל, המביאות לידי ביטוי את התאוששות הביקושים במרבית שוקי היעד של החברה, לדבריהם.

האנליסט אמיר אדר ממליץ על מניית כי"ל ב"החזק", במחיר יעד של 48 שקל למניה, פרמיה של כ-14.3% למחיר הפתיחה של המניה בבורסה בת"א היום. "יתכן שכבר בקרוב נוכל לבחון האם ההתאוששות בשוק האשלג תסתכם השנה בכמויות או שמא גם במחיר", אומר אדר.

יחס השוק למניית כי"ל מושפע ממחיר המכירה לטון אשלג, לצד כמויות המכירה מחוזה לחוזה. במגדל מזכירים כי בעוד כשבוע צפוי להיפתח באירופה כנס ה-IFA (ההתאחדות הבינלאומית של ספקי הדשנים. י.נ), וכי ההערכות הן כי בכנס יסוכם על מחיר האשלג לחודש יוני בברזיל, מה שיוכל ללמד עוד על התאוששות המגזר.

ולניתוח מגזרי הפעילות של כי"ל לקראת הדו"חות. במגזר האשלג במגדל צופים לכי"ל הכנסות של כ-451 מיליון דולר, צמיחה של כ-84% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. רמת הכנסות זו משקפת כמות נמכרת של כ-1.09 מיליון טון. שיעור הרווח התפעולי צפוי להערכתם לרדת במעט ולהסתכם בכ-44%.

במגזר הפוספט האנליסטים צופים עלייה של כ-10% במכירות לכ-163 מיליון דולר. הרווח התפעולי צפוי להשתפר לעומת הרבעון הקודם ולהסתכם בכ-13 מיליון דולר. במוצרי התעשיה צפי להכנסות של כ-242 מיליון דולר, צמיחה של כ-15% לעומת אשתקד. הרווח התפעולי צפוי לעמוד על כ-24 מיליון דולר. במוצרי התכלית במגדל צופים הכנסות של כ-304 מיליון דולר ורווח תפעולי של כ-30 מיליון דולר.