הפה הגדול של מארק קיובן הביא ל-NBA עוד 100 אלף דולר

הבעלים של דאלאס מאבריקס נקנס אחרי שהעניק ראיון ל-CNN ובו התייחס לאפשרות שקבוצתו תחתים את לברון ג'יימס; עבר על תקנות הליגה שאוסרות לדבר בפומבי על שחקנים תחת חוזה

הנהלת ה-NBA קנסה את מארק קיובן, הבעלים של דאלאס מאבריקס, בסכום של 100 אלף דולר אחרי שהפר את תקנות הליגה, והתייחס בפומבי לאפשרות של צירוף שחקן תחת חוזה, במקרה הזה לברון ג'יימס.

בראיון שהעניק ל-CNN ובו נשאל האם הקבוצה תנסה לצרף את לברון, כוכב קליבלנד, אמר אמר קיובן כי "כשיגיע 1 ביולי, אז אני מניח שכולם יהיו מעוניינים בלברון". בהמשך התייחס קיובן ספציפית לסוגייה ואמר שאם לברון יהפוך לפרי-אייג'נט זה יהיה קשה מאוד, אבל אם ישאר בקליבלנד ויבקש טרייד בכל מחיר, זה יקל מעט על המלאכה לצרף אותו.

על פי חוקי הליגה אסור לקבוצות לנהל דיונים פומביים לגבי שחקנים תחת חוזה, עד פתיחת שוק הפרי-אייג'נטס ב-1 ביולי. אתמול בערב כבר הודיע קיובן דרך הטוויטר שלו כי הוא נקנס על ידי הליגה ב-100 אלף דולר בגלל חריגה מהתקנות.

הליגה קנסה גם את נשיא פיניקס סאנס, סטיב קר, בסכום של 10,000 דולר אחרי שהתייחס לסוגיית לברון ג'יימס בראיון רדיו בשבוע שעבר. במקרה של קר לא עזרה לו העובדה שההתייחסות ללברון נאמרה כהלצה, כשאמר שיהיה מוכן להחתים את לברון אם האחרון יהיה מוכן להגיע בשכר המקסימלי שמותר לקבוצה שחורגת מתקרת השכר להחתים פרי-אייג'נטס (5.5 מיליון דולר לעונה).