להישאר מחוברים לשוק: "גלובס" משיק אתר תעודות סל משודרג

[לאתר תעודות סל ו-ETF's] כל המידע, הטיפים, הגרפים, כלי ההשוואה והמחשבונים שיעזרו לכם לקבל החלטות השקעה מיטביות

השוק לימד אותנו בימים האחרונים כי בסופה של כל עליה מתחילה הירידה, האם מדובר על תיקון קצר? הזדמנות כניסה לשוק? או שזה הזמן להפעיל הגנות על התיק? כך או אחרת "גלובס" ממשיך להציע לגולשיו סיקור מקיף על הכלים הפיננסים בשוק ההון המקומי כמו גם בשוקי העולם, כלים שיתנו מענה לכל מצב בו נמצאים השווקים.

"גלובס" משיק בימים אלו את אתר תעודות הסל המחודש בפורטל הפיננסי, זירת המידע העסקי המובילה והעדכנית ביותר בישראל. האתר המחודש מציג לגולשים המבקשים להישאר מחוברים לשוק תעודות הסל המקומי ושוק ה-ETFs הגלובלי, מערכת עדכונים כוללת על המגמות בשוק, על ביצועי התעודות שלהם ביחס לתעודות מקבילות באותו האפיק, וביחס לשוק בכללו.

לפני כעשור הושקה לראשונה תעודת הסל בבורסה המקומית, אך מאז התפתחה התעשיה במהירות, וכיום נסחרות בישראל למעלה מ-350 תעודות סל, המנהלות יחדיו כ-50 מיליארד שקל מכספי הציבור. הפורטל הפיננסי כזירת מידע המובילה בישראל, ער לנעשה בשווקים, ודווקא בשל חוסר הוודאות והתרחבות מגוון תעודות הסל, מציע הפורטל לגולשים מספר כלים אשר יסייעו לקבלת החלטות השקעה.

טבלאות יעודיות יכוונו את הגולש באתר להבנת הכלים הנכונים לבחינת תעודות הסל, אחד הטיפים החשובים הוא חיפוש אחר דמי הניהול הנמוכים ביותר, שכן תעודות סל העוקבות אחר אותו מדד או כל נכס אחר, עשויות לא פעם להציג דמי ניהול שונים.

טיפ נוסף וחשוב הוא מידת הסחירות של התעודה. חפשו בטבלאות את התעודות הסחירות ביותר, שכן ככל שתעודה היא פחות סחירה, כך קשה יותר לקנות אותה או לחילופין להיפטר ממנה. בנוסף יש לשים לב למרווח בין ציטוט הקנייה למכירה של תעודות הסל, ככל שהפער קטן יותר, גדל הסיכוי שמחיר התעודה יהיה קרוב גם לשווי ההוגן של הנכס שאחריו היא עוקבת. בנוסף יוכל הגולש להיעזר במחשבון לחישוב שווי הוגן אשר מציע האתר.

באתר המחודש הושקעו חשיבה ומאמצים רבים בכדי לתת לכם, הגולשים, נתונים מעודכנים, חדשות, פרשנויות וכלים לקבלת החלטות מיטביות ביחס להשקעה בשוק תעודות הסל.

התחדשותו של אתר תעודות הסל מהווה המשך לחידושים והעדכונים התמידיים שעורך "גלובס" בפורטל הפיננסי, המסקר באופן עקבי ומהימן את המסחר בשוק ההון המקומי ובשוקי ההון ברחבי הגלובוס.

[לאתר תעודות סל ו-ETF's][לפורטל הפיננסי]