דיווח: מנכ"ל צסק"א מוסקבה בדרך לניו ג'רזי נטס

"יאהו! ספורטס": אנדריי ואטוטין, הנחשב בשנים האחרונות לאיש החזק בקבוצה הרוסית, ימונה על-ידי הבעלים החדש מיכאיל פרוחורוב לתפקיד ניהולי בקבוצת ה-NBA

המיליארדר הרוסי מיכאיל פרוחורוב, שהפך לפני כשבועיים באופן רשמי לבעלים של ניו ג'רזי נטס, מתחיל להציב את אנשיו הקרובים בעמדות מפתח במועדון. "יאהו! ספורטס" מדווח כי בשבועות הקרובים יצטרף לתפקיד ניהולי בקבוצה גם אנדריי ואטוטין, מנכ"ל קבוצת הכדורסל של צסק"א מוסקבה.

ואטוטין, 36, נחשב בשנים האחרונות לאיש החזק בצסק"א, שם גם החל הקשר הספורטיבי שלו עם פרוחורוב. פרוחורוב היה עד לא מכבר הבעלים של ענקית המתכות "נורילסק ניקל", הספונסרית הראשית שהזרימה לצסק"א סכומי עתק.

על-פי הדיווח, ואטוטין יצטרף לנטס בחודש הבא ו"ימלא תפקיד בכיר בהנהלת הקבוצה". נשיא הקבוצה רוד ת'ורן יחזיק בשלב זה בסמכויות הג'נרל מנג'ר, לאחר פיטוריו בשבוע שעבר של קיקי וואנדווי.

רק בשבוע שעבר הודיע פרוחורוב על החתמה "רוסית" נוספת בקבוצה, עם מינויה של אירינה פבלובה - ילידת מוסקבה ובעלת תואר שני מאוניברסיטת סטנפורד, לנציגת הבעלים במשרד החדש שהוקם בברוקלין. פרוחורוב רכש 80% מהבעלות על הנטס ובנוסף 45% מהאולם החדש של הקבוצה שיוקם בברוקלין, עבור 200 מיליון דולר.