פסטיבל קקטוס הזהב 2010 יכלול פאנלים מקצועיים על פרסום ומיתוג

הפאנל הראשון יעסוק בנושא "האם האון-ליין הרג את המותג?", הפאנל השני ייערך תחת הכותרת "תוכן שיווקי או שיווק של תכנים?", והפאנל השלישי יוקדש לנושא "אסטרטגיה מול טקטיקה - שיחת מנכ"לים"

לראשונה - בפסטיבל קקטוס הזהב 2010, שיתקיים ביום שלישי ה-25.5.10 בשיתוף "גלובס", ייערכו בנוסף לתחרויות גם פאנלים בנושאים מקצועיים מעולם הפרסום.

בין המשתתפים בפאנל הראשון והשני: אורי עיני, מנכ"ל משותף באדלר-חומסקי & ורשבסקי; איש העסקים נועם לניר; גיא אליאב, מנכל נענע 10 ומסה; גיא פינס, מגיש טלוויזיה ומנכ"ל גיא פינס תקשורת בע"מ; קרני זיו, סמנכ"לית תוכן ערוץ 10; ארז ברגבאום, מנכ"ל ושותף ב-C סוכנות התוכן המותגי; מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם BBDO, וגל זייד, שחקן במאי ותסריטאי.

את הפאנלים ינחו לילך סיגן, עורכת "גלובס הערב"; אייל לינור, יו"ר בבילון ויועץ אסטרטגי; ורותם דנון, עורך מגזין "פירמה" של "גלובס".

הפאנלים בפסטיבל יתקיימו זו השנה הראשונה כחלק מהתוכנית היומית ויתחלקו לשלושה: הפאנל הראשון יעסוק בנושא "האם האון-ליין הרג את המותג?" וידון בשאלות שמעסיקות אנשי מקצוע רבים: האם המותג בעידן האון-ליין הוא רעיון אחד חזק - או שמדובר בריבוי מסרים לכמות אנשים גדולה ככל האפשר? האם בעידן הטכנולוגי הגובר בו אנו נמצאים היום גובר הדמיון ופורץ גבולות - או שהמדידה המדעית נוטלת כל "קסם אישי" שצף בנו?

שאלות נוספות בהן ידונו המשתתפים בפאנל השני, שיתקיים תחת הכותרת "תוכן שיווקי או שיווק של תכנים?", הן: האם הגדרות של שיווק ותוכן ברורות לכולנו? האם ניכר שוני בין תוכן שיווקי לשיווק תכנים?

הפאנל השלישי יוקדש כולו לנושא "אסטרטגיה מול טקטיקה - שיחת מנכ"לים". בפאנל השלישי ישתתפו מנכ"ל אלקטרה, יקי ודמני; מנכ"ל דלתא, גיל אדמוני; מנכ"ל סמסונג סלולר, דוידי פיאמנטה; מנכ"ל איקאה, שלומי גבאי; מנכ"לית סלטי צבר, נילי צור; טל רבן, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל; ודני שרף, מנכ"ל הנקל סוד.

המשתתפים שבאים מהעולם הניהולי יזהו רעיונות גדולים, יסבירו ממה הם עשויים, האם הם יקרים, כמה באמת אנו מוכנים לשלם עבורם, מי מביא אותם, וכמה אנחנו צמאים להם.