עסקה לנייס עם חברת אלקטרוניקה בהודו בהיקף 5 מיליון דולר

נייס תספק ל-Bharat ההודית פיתרון אבטחה שנועד להגביר את הביטחון והאבטחה של בית הפרלמנט של הודו ושל המתחם המקיף אותו בניו-דלהי

עסקה חדשה לנייס עם חברת אלקטרוניקה הודית בהיקף כספי של 5 מיליון דולר. החברה נבחרה על ידי חברת Bharat ההודית, שותפתה האסטרטגית של נייס והקבלן הראשי של הפרוייקט, להטמיע את פתרון האבטחה של נייס על מנת להגביר את הביטחון והאבטחה של בית הפרלמנט של הודו ושל המתחם המקיף אותו בניו דלהי.

במסגרת העסקה תספק נייס את פתרון האבטחה המבוסס על ה-Nice Situator, פתרון לניהול מצבים המגביר את יכולת התגובה בזמן אמת על ידי מיכון נהלים ושיתוף מידע. בנוסף, תשלב את פתרון מעקב הוידאו מבוסס-IP ואת פתרון NICE Inform לניהול מידע המתקבל ממקורות מולטימדיה שונים.

ישראל ליבנת, נשיא חטיבת האבטחה והביטחון של נייס: "הודו הופכת לשוק חשוב עבור נייס, ככל שפתרונות מתוחכמים הולכים ומוטמעים בה. אנו מאמינים כי פרוייקט זה יסלול את הדרך להצלחות נוספות של פתרונות ניהול אבטחה בקנה מידה גדול".

סאנדיפ סאלונקה, דירקטור אבטחת בית הפרלמנט אמר: "הפתרון של נייס ישפר את המודעות שלנו למצבי טרור בכך שייתן לנו תמונת מצב אחידה של האבטחה בכלל המתחם. פתרון זה גם יאפשר לנו להגיב באופן יזום לאיומי בטיחות ואבטחה פוטנציאליים".