קושניר וצ'יינראי הסירו את העיקול מבית"ר; תוכל לעבור מידי גאידמק

הנושים האחרונים חתמו על הסכם שיאפשר את מכירת הקבוצה ■ כל אחד מ-4 הנושים - טרוים, ויליגר, אורי שני, צ'יינראי-קושניר - יקבל בעת המכירה סכום מקסימלי של 100 אלף דולר

צעד משמעותי לבית"ר ירושלים בדרך להוצאת הקבוצה באופן רשמי מידיו של ארקדי גאידמק, אחרי שכל הנושים השלימו חתימה על הסכם לפיו הם מסירים את העיקולים מהמועדון. כעת יובא ההסכם לבית המשפט לאישור סופי, שצפוי להסיר כל מגבלה למכירת הקבוצה לגורם אחר.

ארבע קבוצות נושים הטילו עיקולים על בית"ר ירושלים בגין כספים שהיה חייב להם הבעלים ארקדי גאידמק - בלרם צ'יינראי ולוי קושניר, יוסף טרוים, אורי שני, האחים יוסי וצבי ויליגר. בעוד ששלושה חתמו ויתור על הסרת צווי העיקול, נותרו בחודש האחרון צ'יינראי וקושניר בסירובם, עד שאתמול החליטו לחתום אף הם על ההסכם.

צ'יינראי וקושניר הוזכרו בחודשים האחרונים בהקשר ספורטיבי נוסף עם ארקדי גאידמק, כאשר רכשו באמצעות חברת "פורטפין" שבבעלותם את קבוצת הכדורגל פורטסמות', שהיתה כמה חודשים לפני כן תחת בעלותו של סאשה גאידמק, בנו של ארקדי.

על פי ההסכם שהוגש לבית המשפט, התנאי לרכישת המועדון מידיו של גאידמק יהיה תשלום של בין 200 ל-400 אלף דולר שיועבר על ידי הרוכש החדש לכלל לנושים, תלוי בסכום הרכישה של המועדון. כך שכל אחד מהנושים יקבל בין 50 ל-100 אלף דולר ממכירת המועדון.

בבית"ר מציינים כי מלבד התחייבויות שכר לשחקנים לעונה הבאה, והתשלום שנקבע כעת לנושים, הקבוצה נקייה מחובות.