איתוראן: רווח תפעולי של 7.3 מיליון דולר ברבעון - עלייה של 46%

איתוראן מספקת שירותים מונחי איתור, הכוללים מניעת גניבות של כלי רכב ואיתור ומעקב אחר כלי רכב גנובים, וכן מוצרי תקשורת אלחוטית המקושרים לשירותי איתור נייחים ויישומים נוספים

חברת איתוראן , הנמצאת בשליטת משפחת שרצקי, הצליחה לגייס 13 אלף מנויים חדשים ברבעון הראשון של השנה, וכך צמחו הכנסותיה ב-28% לרמה של 35 מיליון דולר.

איתוראן מספקת שירותים מונחי איתור - הכוללים מניעת גניבות של כלי רכב ואיתור ומעקב אחר כלי רכב גנובים, וכן מוצרי תקשורת אלחוטית המקושרים לשירותי איתור נייחים ויישומים נוספים. החברה מעסיקה 1,400 עובדים בישראל, ברזיל, ארגנטינה וארה"ב.

ברבעון הראשון הגיעה החברה לשיא של 575 אלף מנויים, אך בשורה התחתונה עמד הרווח הנקי על 4.8 מיליון דולר, ירידה של 14% לעומת הרבעון המקביל. על השורה התחתונה השפיעו הוצאות תפעול גבוהות והוצאות מימון של 127 אלף דולר, לעומת הכנסות מימון של 4.2 מיליון דולר ברבעון המקביל (על רקע שינויי שערי מטבע).

הרווח הגולמי של איתוראן הסתכם ב-17.2 מיליון דולר, שיפור של 27% המייצג שיעור של 49% מההכנסות. הרווח התפעולי הסתכם ב-7.3 מיליון דולר, שיפור של 46% לעומת הרבעון המקביל המייצג שיעור של 21% מההכנסות. ה-EBITDA (רווח נקי בניכוי הוצאות מימון, מס, פחת והפחתות) הסתכם ב-11 מיליון דולר, שיפור של 43%.