נפל מגובה 10 מטרים באתר בנייה - ויפוצה ב-800 אלף שקל

התביעה: בעקבות הנפילה "סובל התובע מאי-יכולת להגיע לזיקפה או לקיים יחסי מין" ■ עוד נטען כי עקב הפגיעה בתפקוד המיני נגרמה לתובע נכות נפשית

בית המשפט המחוזי מרכז פסק השבוע פיצוי של כ-800 אלף שקל לגבר בן 56 שנפגע קשות באיבר מינו, בעקבות נפילה מגובה של 10 מטרים בעת בניית תחנת רכבת השלום בתל-אביב בשנת 1995. הפיצוי נקבע במסגרת הסכם פשרה שאושר על-ידי השופט אברהם יעקב.

לאחר התאונה הגיש התובע, באמצעות עו"ד אילן קרייטר, תביעה נגד חברות הבנייה של תחנת הרכבת ונגד חברות הביטוח שלהן.

בתביעתו טען התובע כי בעת שעבד כמסגר באתר הבנייה 'גשר השלום' הוא ניסה לרדת מאחד הפיגומים, איבד את שיווי-המשקל ונפל לתוך נחל איילון. בתביעה נכתב כי "עקב הנפילה נפגע התובע בכל חלקי גופו, כאשר הפגיעה העיקרית ממנה הוא סובל היא בכוח הגברא".

בעקבות הנפילה, נטען, "סובל התובע מאי-יכולת להגיע לזיקפה או לקיים יחסי מין". התובע הוסיף וטען בתביעתו כי "בתקופה שלפני התאונה ולאחריה היתה לו חברה, אך בעקבות הפגיעה הקשה בכוח הגברא שלו החלו ביניהם חיכוכים, ובסופו של דבר הם נפרדו".

עוד נטען בתביעה כי "עקב הפגיעה בתפקוד המיני נגרמה לתובע נכות נפשית, הוא חזר לעשן, הפסיק לעבוד, מתקשה להירדם וסובל מדיכאון".

אתמול, בחלוף 15 שנה מאז התאונה המצערת, הגיעו הצדדים סוף-סוף לכדי פשרה בדבר גובה הפיצוי שינתן לתובע, בתקווה שיהיה בו כדי לשפר את מצבו. (ת"א 5798-08-07).