ריאל הודיעה רשמית: פלגריני בחוץ, מוריניו ימונה למאמן

נשיא ריאל פלורנטינו פרז אישר בתום ישיבת ההנהלה כי "המיוחד" יהיה מאמנה הבא של הבלאנקוס; עדיין נותרה סוגיית הפיצויים שתשלם ריאל לאינטר עבור שחרור הפורטוגלי

פחות משנה אחרי שמונה למאמן ריאל מדריד, קיבל מנואל פלגריני את הודעת הפיטורים הצפויה מנשיא המועדון פלורנטינו פרז. בתום ישיבת ההנהלה הערב (ד') הודיע פרז כי המאמן הצ'ילאני, שלא הצליח להביא אף תואר העונה לברנבאו והודח מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר, יסיים את תפקידו באופן מיידי.

פרז הודיע כי בימים הקרובים יודיע על מינויו הרשמי של ז'וזה מוריניו לאימון המועדון, זאת אחרי שיושלמו ההליכים הפורמליים מול אינטר בהם יקבע סכום הפיצוי שישלמו הבלאנקוס לאלופת אירופה כדי להתיר את מוריניו מחוזהו. סעיף השחרור של מוריניו מאינטר עומד על 16 מיליון אירו.

בתום ישיבת ההנהלה הודיע פרז: "הנהלת המועדון הגיע להסכמה על החתמתו של ז'וזה מוריניו כמאמן החדש של ריאל מדריד". מוריניו יהיה המאמן השישי של ריאל מדריד מאז שנת 2000. שלושת המאמנים האחרונים של ריאל - פאביו קאפלו, ברנד שוסטר ומנואל פלגריני - שרדו עונה אחת בלבד בתפקיד. מוריניו צפוי לחתום על חוזה ל-4 שנים וישתכר כ-10 מיליון יורו לעונה.