"השוק ירד יותר מדי; תחל קפיצה גדולה ממש בימים הקרובים"

ברטון ביגס, מנהל קרן הגידור טרקסיס פרטנרס אשר הקרן שלו השיגה תשואה הגבוהה פי 3 מהממוצע בתעשייה בשנה החולפת, מעריך כי התיקון בשווקים מוצה ועליות משמעותיות בפתח

שוק המניות האמריקני נמצא במצב של "מכירת יתר" והוא עשוי להתחיל בזינוק חד כבר בימים הקרובים. כך טוען המשקיע ברטון ביגס, המנהל את קרן הגידור טרקסיס פרטנרס, לסוכנות בלומברג.

"אני חושב שהשוק יתייצב ברמות האלה ואז נראה מהלך משמעותי מעלה", אמר ביגס, אשר הקרן שלו השיגה תשואה הגבוהה פי 3 מהממוצע בתעשייה בשנה החולפת.

ביגס המליץ למשקיעים לקנות מניות אמריקניות בתחילת חודש מארס 2009, ממש לפני תחילתו של הראלי הגדול בשווקים. עם זאת, ב-22 במארס הוא אמר בראיון לבלומברג כי ה-S&P 500 עשוי לזנק ב-10%, אך מאז המדד רשם תשואה שלילית של 8.4%.

ה-S&P 500 ירד ב-10% מתחילת החודש וזוהי התשואה הגרועה ביותר מאז פברואר 2009. התיקון בשווקים מגיע בשל משבר החובות באירופה, שמאיים להאט את ההתאוששות הכלכלית הגלובלית.

"השוק ירד יותר מדי ואני חושב שתהיה קפיצה גדולה במניות ממש החל מהימים הקרובים", אמר אמש ביגס. "לא אופתע לראות שיאים חדשים. הבעיות באירופה אמנם רציניות ואני לוקח אותן ברצינות, אך אני לא חושב שהגרוע מכל יתרחש".