ארה"ב: נחשף "מיני מיידוף" - הונה סלבריטאים ב-30 מיליון דולר

קנט סטאר, ששימש כיועץ פיננסי וכמנהל השקעות של כוכבי הוליווד רבים כדוגמת ווסלי סנייפס וסילבסטר סטאלון, מואשם במעילה בכספם

"מיני מיידוף" - כך מכנים בארה"ב את קנט סטאר, מנהל השקעות של כוכבי הוליווד רבים, אשר מעל בכספיהם בהיקף של כ-30 מיליון דולר.

סטאר שימש כיועץ פיננסי וכמנהל השקעות של סלבריטאים רבים ומוכרים כדוגמת ווסלי סנייפס וסילבסטר סטאלון. הוא היה ידוע כמי שמסוגל להניב רווחים נאים ללקוחותיו, ושמו הלך לפניו. אך אמש (ה') נחשף בתקשורת האמריקנית כי סטאר ביצע מעילה של כ-30 מיליון דולר, בהם הוא רכש לעצמו דירות מפוארות, בתים עם בריכה ועוד.

לפי הדיווחים, סטאר העמיד קשיים בכניסה לקרן ההשקעות שלו והפך אותה לאקסקלוסיבית, ממש כמו ברנרד מיידוף הידוע לשימצה. החוקרים בניו-יורק טוענים כי הוא השתמש בסלבריטאים כדי להציג את הקרן שלו כקרן השקעות יוקרתית, ובכך ניצל לרעה את מעמדו כדי למשוך לקוחות נוספים והונה אותם.

בתלונה נגד סטאר נקשר גם שמו של אדם אחר שמעורב לכאורה בפרשה - אנדרו שטיין, פוליטיקאי מקומי לשעבר במדינת ניו-יורק שפרש מהחיים הפוליטיים ב-1994. שטיין נעצר גם הוא אמש.

לפי התלונה, שטיין השתמש בחברה שלו לצורך כיסוי "הוצאות אישיות גבוהות" בגובה 1.6 מיליון דולר, באמצעות סטאר. עם זאת, שטיין ידוע כמי שנלחם בעבר בשחיתות, והתובעים בפרשה טוענים כי הוא לא היה מודע למעילה של סטאר.

אחת הנפגעות בפרשה היא רייצ'ל מאלון (99), אלמנתו של פול מאלון. על-פי התלונה, סטאר מעל בכספיה ב-5.75 מיליון דולר כדי לקנות לעצמו דירה.