רשמית: נחתם הסכם החסות בין דיסקונט לנבחרת הכדורסל

על החסות, במסגרתה ישלם הבנק לאיגוד הכדורסל סכום בסיס של 600 אלף דולר לשנה, פורסם לראשונה ב"גלובס" ■ יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני: "ההתקשרות הינה בסיס לשותפות ארוכת שנים"

בנק דיסקונט יהיה הספונסר הראשי של נבחרת ישראל בכדורסל ל-3 השנים הקרובות, אחרי שההסכם הרשמי בין הצדדים נחתם היום (א').

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", נבחרת הכדורסל עוזבת את בנק לאומי אחרי 13 שנים, עבור הסכם במסגרתו יקבל איגוד הכדורסל סכום בסיס של כ-600 אלף דולר לשנה.

מעבר לחסות הראשית שתופיע על חולצות השחקנים ועל השילוט בהיכל נוקיה, במסגרת ההסכם ימכור איגוד הכדורסל לדיסקונט כמחצית מהכרטיסים לכל אחד ממשחקי הבית של הנבחרת, אותם יוכל הבנק למכור או לחלק ללקוחותיו כחלק מפעולות שיווק. הבנק ישקיע מאות אלפי שקלים בקמפיינים פרסומיים ושיווקיים למשחקי הנבחרת.

נבחרת ישראל תחל בחודש אוגוסט את פעילותה בטורניר מוקדמות אליפות אירופה. במסגרת הסכם האימוץ בין דיסקונט לבין איגוד הכדורסל, שפרטיו סוכמו בין מנהל השיווק והפרסום של הבנק רוני פלד ויו"ר וועדת השיווק והמיתוג של איגוד הכדורסל, שאול אייזנברג, נכללים גם קמפיינים של הבנק לשיווק כל משחקי הבית של הנבחרת הלאומית. כחלק מההכנה למשחקי מוקדמות אליפות אירופה, יקיים איגוד הכדורסל כבר בסוף חודש יולי, טורניר הכנה שייערך בת"א. בטורניר ישתתפו, מלבד ישראל, נבחרות בריטניה, הולנד ובלגיה.

יו"ר איגוד הכדורסל, שי שני, שיבח את ההסכם וציין: "ההתקשרות בין בנק דיסקונט והאיגוד הינה בסיס לשותפות ארוכת שנים, בה נקיים ביחד שורה של פעילויות למען הקהילה וקידום הכדורסל בישראל. האטרקטיביות של נבחרת הגברים של ישראל והגב הכלכלי והשיווקי של הבנק, הינו הרכב מנצח שרק טוב יכול לצמוח ממנו.

"בפני הנבחרת ניצבת משימה קשה ביותר - להתמודד עם נבחרות מהטובות באירופה, וללקוחות הבנק ולאוהדי הכדורסל מצפה קיץ לוהט של כדורסל ישראלי כחול-לבן".

רוני פלד, מנהל השיווק והפרסום בדיסקונט, מסר: "ההסכם שנחתם עם איגוד הכדורסל הינו נדבך נוסף במסגרת ההבטחה ש'כדאי להיות לקוח של דיסקונט'. אנחנו משוכנעים שלקוחות הבנק ייהנו מחגיגת כדורסל ומחזיקי 'מפתח דיסקונט', תוכנית הדגל החדשה של הבנק, יזכו להנחה משמעותית, קניית מנוי לכל ארבעת המשחקים יקנה מנוי נוסף - חינם".

במהלך שיתוף הפעולה בין בנק דיסקונט ואיגוד הכדורסל בשלוש השנים הקרובות, יאורגנו גם פעילויות נוספות, במסגרת הפעילויות השונות של איגוד הכדורסל.