ברגרואין-חג'ג'-כהן מוכרת דירות ב-5 מיליון שקל בלבד במגדל מאייר

העסקאות משקפות מחיר של כ-40 אלף שקל למ"ר, כמחצית מהמחיר למ"ר ששילם לאחרונה איתן ורטהיימר על דירה במגדל "רוטשילד 1" הסמוך ■ מקורות בקבוצת ברגרואין-חג'ג'-כהן אישרו את פרטי העסקאות האחרונות

שתי דירות בשטח 122 מ"ר נטו בקומות 8 ו-9 של מגדל היוקרה "מאייר על רוטשילד" בתל אביב נמכרו ב-5 מיליון שקל כל אחת, כך נודע ל"גלובס".

העסקאות משקפות מחיר של כ-40 אלף שקל למ"ר, כמחצית מהמחיר למ"ר אותו שילם לאחרונה איש העסקים איתן ורטהיימר על דירה במגדל "רוטשילד 1" הסמוך.

מקורות בקבוצת ברגרואין-חג'ג'-כהן, יזמית מגדל מאייר, אישרו את פרטי העסקאות האחרונות.

פרויקט "מאייר על רוטשילד" הינו שותפות בין המיליארדר האמריקאי ניקולאס ברגרואין וקבוצה בראשות עו"ד צחי חג'ג', שמארגן בימים אלה יחד עם ענבל אור מגה-קבוצת הרכישה להקמת "מגדלי הצעירים" בתל אביב, בהם מוצעות למכירה יחידות קרקע להקמת דירות 3 חדרים בשטח של 76 מ"ר נטו במחיר משוער של כ-1.3 מיליון שקל.

מגדל מאייר, בעיצובו של האדריכל הבינלאומי ריצ'ארד מאייר, יתנשא לגובה של 32 קומות ויכלול 91 יחידות דיור.

במגדל נחתמו חוזי מכירה ל-32 יחידות דיור בסך כולל של 267 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) נכון למארס 2010.

ברי המזל שרכשו דירות ב-5 מיליון שקל, מצטרפים לנאט רוטשילד, נצר למשפחתו של הברון רוטשילד, שרכש טריפלקס בשטח של 500 מ"ר נטו בלמעלה מ-60 מיליון שקל בקומות העליונות של המגדל. הפרסומאי הבכיר מיקי בר ממשרד באומן בר ריבנאי ומנכ"ל סופר פארם, ליאור רייטבלט, רכשו בפרויקט דירות בכ-17 מיליון שקל כל אחד.