סופט טאץ' השקיעה 10 מיליון שקל בפיתוח דור חדש של מוצרים

‎‎ההשקעה כוללת גם החלפת אריזות וחידוש הנראות בסניפים‏ וכן קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 4 מיליון שקל

‎‎חברת הקוסמטיקה סופט טאץ', בבעלות דנשר אינטרקוסמא, השקיעה כ-10 מליון שקל בפיתוח מוצרים, הגדלת המגוון, חידוש האריזות ואמצעי המכירה והנראות בסניפים באמצעות השקה של סטנדים חדשים.

‏לדברי מנכ"ל סופט טאץ', ארז קירשנר, "המותג עבר מהפך בשנה האחרונה, והוא מתחרה לגיטימי הן מבחינת המקצועיות והן מבחינת חוויית השימוש למוצרי האיפור המקצועיים העומדים על המדף. אנו שואפים להגדיל במעל 50% את נתח השוק שלנו בעקבות המהלך".

‏החברה גם עולה השבוע, לראשונה בתולדותיה, בקמפיין פרסום בטלוויזיה, בהשקעה של 4 מיליון שקל.

‏היקף שוק הקוסמטיקה העממית בישראל מוערך בכ-400 מיליון שקל, כאשר‎ סופט טאץ'‏ מחזיקה 10% ממנו.

‏כיום משווקת סופט טאץ' מעל 400 מוצרים בתחום הטיפוח והאיפור. בתחום הבישום מייצגת החברה את חברת‏COTY BEAUTY ‎‏ ומשווקת כיום 3 מותגים - ‏DAVID BECKHAM‏, ‏KYLIE MINOGUE‏ KATE MOSS-‎‏.