בועז רדי עוזב את הפועלים; סבב מינויים בבנק אגוד

מנכ"ל הפועלים, ציון קינן, רואה ברדי אחד המנהלים המוכשרים בבנק, וביקש ממנו שלא לעזוב - או להישאר תקופה נוספת עד למציאת מחליף ראוי

סמנכ"ל רגולציה בבנק הפועלים, בועז רדי, יסיים את תפקידו ויעזוב את הבנק. רדי ביקש לעזוב לאחר חמש שנים בתפקיד, ולאחר שחש כי מיצה עצמו. כעת הוא שוקל הצעות במגזר העסקי. מנכ"ל הפועלים, ציון קינן, רואה ברדי אחד המנהלים המוכשרים בבנק, וביקש ממנו שלא לעזוב - או להישאר תקופה נוספת עד למציאת מחליף ראוי. כך נודע ל"גלובס".

רדי מוערך מאוד במגזר העסקי, והיה בעבר ראש מטה שר האוצר וציר כלכלי בוושינגטון. לאחר שעזב את משרד האוצר ב-2005 ייצג את בנק לאומי ובנק הפועלים בדיונים על חקיקת מסקנות ועדת בכר. רדי יועד לתפקיד מנכ"ל אגוד הבנקים, אך העדיף לקבל את תפקיד סמנכ"ל רגולציה בבנק הפועלים. בתפקיד זה טיפל רדי בקשר שבין בנק הפועלים לכנסת, וייצג את הבנק בנושאי חקיקה, כמו חוק העמלות.

בתוך כך עורך בנק אגוד סבב בהנהלת הבנק. עדנה פרס לכיש, עד כה ראש האגף העסקי, מונתה לתפקיד סמנכ"ל בכיר, ראש אגף קמעונאות, נכסי לקוחות וייעוץ. לכיש נמצאת בבנק אגוד מ-1980. אגוד שם דגש בשנים האחרונות על הרחבת ופיתוח הבנקאות הקמעונאית, וכיום זהו הבנק היחיד המעניק ריבית זכות ללקוחות. מנכ"ל אגוד הוא חיים פרייליכמן.

את פרס לכיש תחליף שבי שמר, שתמונה לסמנכ"ל וראש אגף עסקים. שמר, שעבדה בבנק הפועלים ב-20 השנים האחרונות, שימשה עד לאחרונה מנהלת מרכז עסקים בתחום המסחרי של הפועלים. נוסף על כך קודמו שני חברי הנהלה למעמד סמנכ"ל בכיר: ד"ר עקיבא שטרנברג - ראש אגף בקרות וניהול סיכונים, וחמי מורג - ראש אגף משאבים.