8x8 תפיץ את מוצרי מובייל מקס למפעיל סלולרי מוביל בארה"ב

זוהי עסקה ראשונה למובייל מקס מול מפעיל סלולרי ■ חברת 8x8 מפעילה את שירות התקשורת האינטרנטי Packet8 ומניותיה נסחרות בבורסת הנאסד"ק

חברת מובייל מקס המפתחת פתרון של "תקשורת אחודה" (Fixed Mobile Convergence) לטלפונים סלולריים, נכנסת לראשונה לפעילות מול מפעיל סלולרי. החברה מדווחת היום (א') כי חתמה על עסקה עם חברת 8x8, מפעילת ה-VoIP מהמובילות בארה"ב.

במסגרת ההסכם תפיץ 8x8 שירות MOBILE VoIP חדש ללקוחותיו הפרטיים והעסקיים של מפעיל סלולרי בארה"ב, אשר יפנה שיחות סלולריות לרשת ה-VoIP של 8x8 באמצעות התוכנה של מובייל מקס.

התשלום עבור עבודות ההתאמה של המוצר לצרכי הלקוח עומד על כ-535 אלף שקל, ובנוסף, תהא מובייל מקס זכאית לתשלום המבוסס על ההכנסות שיתקבלו בידי 8x8 בגין השימוש במוצרי התוכנה על ידי לקוחותיו של המפעיל הסלולרי.

יצוין כי זוהי הזמנה שנייה שמתקבלת מידי חברת 8X8, לאחר שלפני כשנתיים וחצי התקשרה לראשונה עם מובייל מקס לרכישת מוצרי התוכנה של החברה.

חברת 8x8 מפעילה את שירות התקשורת האינטרנטי Packet8 ומניותיה נסחרות בבורסת הנאסד"ק.

רענן כהן, מנכ"ל מובייל מקס: "זוהי קפיצת מדרגה נוספת למובייל מקס. לאחר שלאחרונה התקשרנו עם וריזון, ממפעילי התקשורת הגדולים בעולם, ועם מפעיל תקשורת מהגדולים באירופה, התווסף לרשימת לקוחותינו מפעיל סלולרי מהגדולים בארה"ב. ההתקשרות עם גופי תקשורת מובילים מחזקת את מיצובה של מובייל מקס בעולם התקשורת כספק מוביל הן ברמה טכנולוגית והן באמינות ובאיכות. כמו כן, פעילותה של החברה מול נותני שירות בתחום התקשורת כמו 8x8 וברוד סופט, המפיצים את מוצרי החברה, מהווה צינור שיווקי נוסף שמסייע לחברה להגדיל את חוג לקוחותיה".