דיסקונט - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-2.9 מיליון שקל

במקום השני - סופר-פארם עם קמפיין ל-‏BEAUTY CITY‏ ול-‏BEAUTY SALE‏ בהשקעה של כ-2 מיליון שקל

‎‎אם הטרנד בפרסומות לאחרונה דיבר על הבית הישראלי, מגיעים החברים מדיסקונט ומדברים על המפתח. על פניו הרעיון מקורי: תוכנית חיסכון שתוזן מעיגול סכומי הקנייה למעלה, בהסכמת הלקוח. כלומר, קנית בגד ב-73 שקל - תחויב על 80 שקל ו-7 שקל יופרשו לתוכנית החיסכון שלך. איך לא חשבו על זה קודם?

בדיסקונט לא מקלים ראש במסלול החדש, וכבר לפי הצהרות הכוונות הראשונית, השקעה פרסומית של כ-3 מיליון שקל (ריאלי) רק בשבוע הראשון, אנו מבינים ש"מפתח דיסקונט" הוא כנראה הדבר הבא של הבנק הירוק. משרד הפרסום הוא יהושע ‏TBWA‏, והטאלנטים כרגיל, מודי בראון וקטורזה. ‏

סופר-פארם ממשיך לבלוט מאוד עם פרסום ל-‏BEAUTY CITY‏ שמגובה השבוע גם ב-‏BEAUTY SALE‏ - עשרות מוצרים ב-10 שקלים באמצעות באומן-בר-ריבנאי, ומתמקמת עוד שבוע במקום השני בטבלת המותגים המושקעים. ‏

פלאפון מתמקמים השבוע במקום השלישי עם השדרוג: רשת HIGH SPEED GSM‏, במהירות של עד 15 מגה, עם קמפיין באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי. ‏

רשת א.ל.מ מפרסמת ברוח המונדיאל וממוקמת במקום הרביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.1 מיליון שקל. החברה פותחת את קרנבל החשמל המסורתי בגני התערוכה, ובמקביל יוצאת בא.ל.מ ‏SALE‏, הנחות של 20% על כל דגמי הטלוויזיה. ‏

את החמישייה סוגר בנק מזרחי-טפחות המתחזק את מסלול הבנקאות הישירה ‏LIVE‏, תחת הסלוגן "מוכרים לכם טכנולוגיה במקום שירות?". כוכבי הפרסומת הם דביר ומשפחתו המסתמנים כפרזנטורים לטווח ארוך, ומשרד הפרסום הוא ראובני-פרידן. ‏

ועוד קצת פרסומות מונדיאל לסיום: ישראכרט מפרסמת השבוע מבצעי טלוויזיה באתר ההטבות שהשיקה לאחרונה, ניופאן ‏OUTLET‏ מפרסמים את מונדיאל ‏PARTY‏, שופרסל ביג עם מבצע דאבל למונדיאל, ד"ר גב מבצע לרגל המונדיאל, אבי סופר לוקח את המונדיאל בהליכה, איסתא עם חבילות מונדיאל 2010 ועוד. ‏

‏‎‎המותגים המושקעים

1.‏ ‎‎בנק דיסקונט - 2,980,021 שקל - באמצעות יהושע ‏TBWA‏

2. ‏‏סופר-פארם - 2,087,133 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. ‏פלאפון - 1,543,796 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

4.‏ רשת א.ל.מ - 1,190,999 שקל - באמצעות רגב-קוויצקי

5.‏ בנק מזרחי-טפחות - 1,014,764 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

‏* הנתונים מתייחסים לתאריכים: 28/5/10-3/6/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.