חם בפורום גבעות של "גלובס": נשבר רף ה-100,000 הודעות

[לפורטל הפיננסי] סדקים באחדות הפורום - הותיקים מתקוממים מול המצטרפים החדשים להצלחה "אלו הם גם טרולים ידועים מזמנים קודמים בשמות שונים ומפורומים אחרים"

חדשות לבקרים מספקת שותפות חיפושי הנפט גבעות כותרות למשקיעיה, והיום (ב') בעקבות הדיווח בנוגע לפעילותה של השותפות באתר הקידוח "מגד 5", נפרץ רף ה-100,000 הודעות בפורום המניה שבאתר "גלובס".

נכון, מרבית מניות חיפוש הנפט והגז שזוכות לאחרונה לסיקורים נרחבים בתקשורת, מושכות אליהן מס רב של גולשים וטוקבקים, ועם זאת מתייחד הפורום בגבעות באווירה יוצאת דופן, יש לומר, של התלהטות יצרים ומעורבות רגשית של חבורת גולשים ותיקה המגלה פטריוטיות רבה למניה, הגוברת עם כל הודעה או הערכה כלשהי לגבי פעילות החברה.

הנאמנות לגבעות חוצה את גבולות הפורום וזוכה לסיקור מלא בפורום עצמו, כך למשל דיווח מהשטח של החבר הותיק בפורום "עבד השם" מאתר הקידוח מגד 5: "ישירות מהגדר - דיווח! ב-18:20 - כניסת פול-טרייליר 34,000 ליטר, ללא תוית של חברה, נכנסה לאתר. התחלת מילוי 18:30. סיום 19:45. המשאית מוכנה ליציאה..."

חברי הפורום דואגים כל העת לשמור על הלהבה ומפרסמים, כמעט מידי יום, שמועות לגבי פעילות החברה עוד טרם הפרסום לבורסה אם בכלל. ויחד עם זאת, נראה כי עוד טרם ההצלחה המוכחת של גבעות בשטח, כבר מתגלים סדקים באחדות הפורום, זאת כאשר חברי הפורום הותיק אשר ליוו את המניה עוד מימיה הקשים, מתעמתים עתה מול חברים חדשים אשר באים בעקבות החשיפה לה זוכה החברה.

"לאור המצב בשטח ומאהבת אמת לעם ישראל (ולמשקיעי גבעות בפרט) אני ממליץ לקרוא תגובות ולהאמין לבודדים מאד בפורום, הייתי נזהר ביותר מכל החדשים שכותבים כאילו אין מחר, שואלים ועונים לעצמם בשמות שונים, מדרגים וממליצים על עצמם, תוקפים את הוותיקים ובונים אמינות וירטואלית. אלו הם גם טרולים ידועים מזמנים קודמים בשמות שונים ומפורומים אחרים. הטרולים הללו הם מקצוענים בתחומם, אנא הזהרו! באהבה רבה לכל עם ישראל". כתב "קטונתי".

נציין כי מאז שהחלו מבחני ההפקה בקידוח 'מגד 5' זינקו יחידות ההשתתפות של גבעות בלא פחות מ-66% והן משקפות לשותפות שווי של 670 מיליון שקל, ומתחילת השנה הן מסכמות עליה של למעלה מ-100%.

[לפורטל הפיננסי]