עמית ורדי מונה כמנכ"ל לידר שוקי הון במקום דני ברק

כך החליט היום דירקטוריון לידר שוקי הון ■ ורדי כיהן עד כה כמשנה למנכ"ל החברה ■ המינוי הינו על רקע ארועי הימים האחרונים בהם מנכ"ל החברה, דני ברק שם קץ לחייו

דירקטוריון לידר שוקי הון החליט היום (ב') למנות את מי שהיה עד כה המשנה למנכ"ל, עמית ורדי, למנכ"ל החברה, זאת בעקבות התאבדותו בסוף השבוע האחרון של דני ברק, ששימש כמנכ"ל בית ההשקעות אותו ייסד. ברק היה אמור להישאר בתפקידו כמנכ"ל לידר שוקי הון עד סוף השנה ואז לכהן כסגן יו"ר פעיל בבית ההשקעות.

רו"ח עמית ורדי הצטרף ללידר ושות' בשנת 2004. בתפקידו היה אחראי לקשר עם משקיעים מוסדיים, לניהול הנפקות ציבוריות ופרטיות, ולהפצת ניירות ערך בהנפקות ועסקאות אותן מובילה קבוצת לידר. טרם הצטרפותו לקבוצת לידר היה מנהל ההשקעות הראשי של קופות הגמל של בנק המזרחי. ורדי הוא רואה חשבון ומוסמך במנהל עסקים, מרצה לחשבונאות באוניברסיטה העברית ובמוסדות אקדמיים שונים.

"בחודשיים האחרונים דני היה בתקופה לא טובה", אמר עמית ורדי אתמול (א'). "דני היה חייכן ואופטימי, ובתקופה האחרונה הוא איבד את שמחת החיים ואת החיוך. התהליך של החלפת השליטה בלידר לא עשה לו טוב", ציין, אך הוסיף מיד כי "עם זאת, אנו לא יודעים מה הגורם למעשה". לדברי ורדי, "היה לו את כל מה שאדם יכול לאחל לעצמו. זה פספוס ואובדן נוראי".

"דני ז"ל היה חבר, מנהיג ואיש משפחה חם, לצד היותו איש מקצוע מהשורה הראשונה", אמר עמית ורדי ביום בו נודע על מותו של ברק. "יכולותיו המקצועיות לצד מנהיגותו הם אלה שהובילו את לידר שוקי הון להיות מהחברות המובילות בשוק ההון הישראלי. הוא היה לכל אחד מאיתנו מנהיג, איש שמח ואופטימי, חבר ורע. דני יחסר לנו מאוד".