בעקבות "ההצלחה": ליברפול העלתה ב-7% את מחירי המנויים

באנגליה חוששים שרוב הקבוצות ינצלו את העלאת המע"מ שנכנסה לתוקף להעלאת מחירי הכרטיסים והמרצ'נדייז; וגם: קני דלגליש, שמונה על ידי המועדון למצוא מאמן לקבוצה, מעוניין לקבל על עצמו את התפקיד

טום היקס וג'ורג' ג'ילט, הבעלים של ליברפול, נתנו לאוהדי הקבוצה סיבה נוספת להמשיך במאבקם לדחוק אותם מהמועדון. אתמול (ג') הודיעה ליברפול כי היא מעלה את מחירי המנויים לעונה הקרובה ב-7%, כשההסבר הוא העלאת המע"מ בבריטניה מ-15% ל-17.5% שנכנסה לתוקף ב-1 בינואר.

ההחלטה עוררה זעם גדול מאוד בקרב אוהדי ליברפול, שנאלצים לספוג את ייקור העלויות דווקא אחרי העונה הגרועה ביותר בשנים האחרונות. כזכור, ליברפול סיימה את העונה במקום השביעי בפרמיירליג והודחה כבר בשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג. בעונה הקרובה היא לא תשחק בצ'מפיונס. האוהדים טוענים כי הסיבה העיקרית להעלאת המחירים היא החובות שרובצים על היקס וג'ילט, שעומדים על 350 מיליון ליש"ט בגין רכישת הקבוצה.

מחירי המנויים יעמדו השנה בין 680 ל-744 ליש"ט. באנגליה מעריכים כי רוב הקבוצות בליגה יבחרו להתמודד עם העלאת המע"מ באמצעות ייקור מחירי הכרטיסים, המנויים והמרצ'נדייז.

התפתחות נוספת בגזרת ליברפול: שחקן העבר קני דלגליש, שמונה על-ידי המועדון למצוא מועמדים לאימון הקבוצה אחרי פיטוריו של רפא בניטז, מתכוון להציע את עצמו לתפקיד. "הטיימס" מפרסם שדלגליש, שהתפטר מאימון הקבוצה לפני 19 שנה, אמר לקרובים אליו כי הוא מעוניין לקחת את התפקיד לעצמו. הפעם האחרונה שדלגליש עמד על הקווים היתה לפני 10 שנים, כשאימן את סלטיק הסקוטית.