מועצת הרשות השנייה נמנעת מקיום ישיבות בירושלים

לפי החוק, מרכז פעילות המועצה מחויב להיות בבירה ■ אחת הסיבות בגינן לא מתקיימות ישיבות בירושלים היא העובדה שיו"ר המועצה, אמנון נדב, אינו פועל עדיין במלוא יכולתו בשל ציפייה להחלטת ועדת שפניץ בעניינו

בעוד היא מחייבת את זכייניה לשדר מירושלים, מועצת הרשות השנייה נמנעת מלהתקרב לבירה. ל"גלובס" נודע כי מאז שנכנסה מועצת הרשות השנייה החדשה לתפקידה לפני כ-4 חודשים היא קיימה רק שתי ישיבות בירושלים, זאת למרות שהחוק מחייב אותה לקיים את מרכז פעילותה בירושלים.

מבנה הרשות השנייה, בו יושבים אנשיו המקצועיים של הגוף האמון על הטלוויזיה והרדיו המסחריים-פרטיים, ניצב בירושלים. חברי מועצת הרשות השנייה, שבקדנציה זו מחולקת למועצת טלוויזיה ולמועצת רדיו, מקיימים ישיבה אחת לשבוע, ועל-פי המחויב מהם בחוק עליהם לעשות זאת בעיר הבירה.

בימים אלה נמשכת היערכות בערוץ 10 למעבר לירושלים, זאת מתוקף מתווה שניסחה מועצת הרשות השנייה הקודמת, אשר חויב מתוקף חוק הארכת זיכיון הערוץ.

מועצת הרשות השנייה הקודמת קיימה את עיקר ישיבותיה בבירה. אחת הסיבות בגינן לא מתקיימות ישיבות בירושלים היא העובדה שיו"ר המועצה, אמנון נדב, אינו פועל עדיין במלוא יכולתו בשל ציפייה להחלטת ועדת שפניץ בעניינו. הוועדה צפויה להתכנס מחר (ה').

ממועצת הרשות השנייה נמסר כי "מיום כינוס המועצה התקיימו שתי ישיבות בירושלים, ויתר הישיבות היו ישיבות לימוד אצל הזכיינים השונים, ועל כן כללו ביקורים במקום מושבם".