הפרסומת לדיסקונט עם מודי בר-און - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט עם בר-און וקטורזה היא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית

השילוב המנצח של מודי בר-און וישראל קטורזה מביא השבוע את הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היישר לפסגת דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי ההכרות של הצופים עם הפרזנטורים של הבנק, בשילוב השפה הקריאטיבית המוכרת של דיאלוגים שנונים בין השניים, מצליחה לייצר שיעורי זכירה גבוהים לפרסומת.

גם בכל מה שקשור לאהדת הפרסומת, עושה רושם כי לצמד מודי את קטורזה לא היו יותר מדי מתחרים. הפרסומת של דיסקונט הצליחה לדחוק את הפרסומת של תנובה למקום השני במדד השבועי, לאחר שזו הובילה את המדד בשבוע החולף.

כמו כן, הפרסומת של דיסקונט היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.6 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

עוד ראוי לציין כי הפרסומת של סלקום דורגה השבוע ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות, למרות שלא שודרה במהלך השבוע האחרון.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גבוה ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 278 (בהשוואה ל-240 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ניכרת עלייה קלה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-41.5 מיליון דולר (לעומת כ-41 מיליון דולר בשבוע שעבר).

* הפרסומות הזכורות והאהובות - עכשיו גם בטלוויזיה: סבב הפרסומות האהובות משודר מדי יום ראשון בשעה 19:45 בזכיינית ערוץ 2 קשת.

דיסקונט עם מודי בר-און
 דיסקונט עם מודי בר-און