וידיאו חדש מה"מרמרה": "התמונות שישראל לא רוצה שתראו"

לארה לי, ברזילאית ממוצא קוריאני שחברה בארגון "Cultures of Resistance", מפרסמת צילומים חדשים מתוך אוניית ה"מרמרה"

"התמונות שישראל לא רוצה שתראו". כך מגדירים גולשים באתר YouTube את הסרטון החדש שעלה הלילה לאתר על ידי אחת הפעילות שהשתתפו במשט לעזה והיו על סיפון האוניה "מרמרה", שם הופגנה התנגדות קשה כלפי לוחמי השייטת בבואם להשתלט על הספינה.

מי שצילמה את הווידיאו היא לארה לי, ברזילאית ממוצא קוריאני החברה בארגון "Cultures of Resistance", ארגון המגדיר את עצמו כפועל למען השלום ברחבי העולם. לי טוענת כי החומרים שהעלתה הינם גולמיים ואשר לא עברו שום עריכה. לי, יש לציין, היא מפיקת סרטי קולנוע במקצועה, והיא טוענת שהצליחה להסתיר על גופה את הקלטת בזמן שנחקרה על ידי כוחות הביטחון בישראל לאחר ההשתלטות על המשט ולפני שגורשה בחזרה לארצה.

באתר YouTube, שם עלה הסרטון החדש, מוצגת ישראל כמי שהשתלטה בכוח על ה"מרמרה", הספינה הגדולה מבין 6 ספינות המשט לעזה. בתיאור הסרטון צוין כי האוניה הייתה בדרכה לעזה על מנת להעביר סיוע הומניטארי לפלסטינים תושבי הרצועה, אשר משתכרים פחות מדולר ליום.

בתיאור הסרטון מוצגת ישראל כמי שמטילה מצור לא אנושי על עזה מזה כשלוש שנים, אך לא נאמר שם דבר על ההשתלטות הברוטאלית של חמאס על הרצועה, על ירי טילי הקסאם או על גלעד שליט המוחזק בשבי כ-4 שנים מבלי שזכה אפילו לביקור של הצלב האדום.