דיסקונט - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.8 מיליון שקל

במקום השני - רשת א.ל.מ, המפרסמת הנחה של 20% על כל מכשירי הטלוויזיה לכבוד המונדיאל, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.4 מיליון שקל

כשמישהי שאלה אותי מי שר את השיר של דיסקונט ברדיו, לקח לי רגע להבין שפרסומת הרדיו היא למעשה שיר קליט. פרסומת שמתחפשת לשיר. לא רע. באוויר, בים, ביבשה, בטלוויזיה, באינטרנט, בשלטי חוצות וברדיו - דיסקונט חמים על הקונספט השיווקי החדש, ומשקיעים סכומי כסף ניכרים בפרסום "מפתח דיסקונט".

שבוע שני ברציפות שהמפתח בראש, ונראה שגם בשבוע הבא המפתח יהיה נוכח בחמישיית המותגים המושקעים. "מפתח דיסקונט" הוא כנראה הדבר הבא של הבנק הירוק. משרד הפרסום הוא יהושע TBWA, והטאלנטים הם כרגיל מודי בר-און וישראל קטורזה.

המונדיאל באוויר, ופרסומות למכשירי הטלוויזיה ניבטות מכל מקום. הגדילה לעשות רשת א.ל.מ, שמתברגת כבר שבוע שני ברציפות בטבלה, עם הוצאה ריאלית של 1.4 מיליון שקל באמצעות רגב-קוויצקי והנחה של 20% על כל מכשירי הטלוויזיה.

רשת המשביר החדש לצרכן מתברגת השבוע במקום השלישי עם "שקית ההנחות", שחוזרת באמצעות מקאן-אריקסון ובכיכובה של משפחת איצקוביץ עם מבצע: קנה ב-500 ושלם 200.

מזגני אלקטרה, המנהלים מלחמת פרסום עם מזגני טורנדו כרגיל בחודשים אלה של השנה, מתברגת השבוע במקום הרביעי. אלקטרה מעניקה 750 שקל הנחה לחופשה בחו"ל לכל מי שקונה את מזגן האינוונטר שלה. משרד הפרסום הוא אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

חברת ישראכרט, שכבר מזמן הפכה לחברת הלוואות לכל דבר, סוגרת את החמישייה עם הוצאה פרסומית של מיליון שקל. ישראכרט מפרסמת באמצעות ג. יפית את הלוואת ה-40 אלף שקל שלה לכל דורש, ובאמצעות שלמור-אבנון-עמיחי היא מפרסמת את מבצע "חצי מחיר על כל מוצר שני" בשקם אלקטריק.

ומעט ממבחר פרסומות המונדיאל שעלו בשבוע האחרון: ביג בוקס - אידיאל למונדיאל, חגיגת מונדיאל ברשת עולם הקולנוע, לובינסקי טרייד המעניקה LCD 32 לרוכשים רכב, בסט ביי עם מבצע על מסכי פנסוניק למונדיאל, טיב טעם - 3 דברים עושים את המונדיאל: בירה, בירה ובירה.

המותגים המושקעים

1. בנק דיסקונט - 1,788,436 שקל - באמצעות יהושע TBWA

2. רשת א.ל.מ - 1,407,521 שקל - באמצעות רגב-קוויצקי

3. המשביר החדש לצרכן - 1,191,154 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. מזגני אלקטרה - 1,134,711 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

5. ישראכרט - 1,060,367 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 4/6/10-10/6/10.

** הכותב הוא מנכ"ל מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.