הערב: חיילת בדתה חטיפה והקפיצה את השב"כ והמשטרה

אין מתיחה מיותרת מזו: 3 שעות של חיפושים ומאמצים קדחתניים של המשטרה והשב"כ, שניסו לאתר חיילת ממחנה 80 שהודיעה למפקדת שלה כי היא נחטפה, הסתיימו בכך שהחיילת עצמה נעצרה ■ מתברר שהיא רק רצתה למתוח את המפקדת - אבל הקפיצה את מצ"ח, המשטרה והשב"כ

חיילת המשרתת בבסיס מחנה 80 "הקפיצה" אחר הצהריים את כל המחוז הצפוני של המשטרה ואת השב"כ - בגלל מתיחה טיפשית ומיותרת במיוחד.

מעט לאחר השעה 15:00 התקשרה ס', חיילת צעירה בת 18 וחצי, למפקדת שלה בבסיס מהטלפון הנייד שלה. ס' הודיעה שהיא נחטפה, ניתקה את השיחה ומיד סגרה את המכשיר. מפקדיה של החיילת מיהרו להודיע למצ"ח, אשר יידעו את המשטרה.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו לאזור, כולל מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון קורן ומפקד מרחב חוף, תנ"צ רוני עטיה. בכירים במשטרה הצבאית הגיעו אף הם לבסיס כדי להשתתף במאמצי האיתור של ה"חטופה".

אפילו רכזי שב"כ הרלוונטיים נסעו לאזור ואדי ערה, כדי לנסות ולאתר את החיילת לפני שיהיה מאוחר מדי. נעשתה הערכת מצב ראשונית ואנשי השב"כ החלו להפעיל אמצעים מודיעיניים כדי לאתר את ס'.

רק לאחר 3 שעות מורטות עצבים, הואילה החיילת לפתוח את הטלפון הנייד שלה. היא ענתה סוף סוף לאנשי המשטרה שניסו להשיג אותה, ואז התברר שבדתה את החטיפה מליבה כדי "למתוח את המפקדות", לדבריה. החיילת ה"חטופה" הועברה אחר כבוד לחקירת מצ"ח והיא נחקרת בשעה זו בבסיס מחנה 80.