קופת-חולים כללית תקים מבנה מגורים של 11 קומות ברמת-גן

תוכניתה של קופת-החולים מציעה להרוס את מבנה הקופה הקיים ברחוב שילה ברמת-גן - ולהקים מבנה חדש תוך שינוי הייעוד למגורים

קופת חולים כללית תקים מבנה למגורים של 11 קומות סמוך לכיכר רמב"ם ברמת גן, כך לפי תוכנית שאושרה בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה רמת גן.

תוכניתה של קופת החולים מציעה להרוס את מבנה קופת החולים הקיים ברחוב שילה ברמת גן, ולהקים מבנה חדש של 11 קומות על עמודים, תוך שינוי הייעוד למגורים. כן קובעת התוכנית כי במבנה החדש ייבנו 23 יחידות דיור.

הוועדה המקומית המליצה על הפקדת התוכנית בוועדה המחוזית, אך עם תיקונים שונים, למשל קומת הקרקע תשמש קומה מסחרית מלאה והפקעה של רצועה ברוחב 2-4 מטרים מחלקות סמוכות לצורך הרחבת רחוב צומת לבבי.

קופת חולים כללית אינה קופת החולים היחידה המתכננת פרויקט למגורים בעיר. בנובמבר האחרון אישרה הוועדה המקומית תוכנית של קופת חולים לאומית למבנה של ארבע קומות, שיהיה מיועד למגורים ולמשרדים וכן לקומת קרקע מסחרית, בין רחוב ביאליק ורחוב המעגל.

בדיון שעסק בתוכנית של הכללית החליטה הוועדה המקומית לאשר תוכנית נוספת למגורים, בתנאי שגובה הבניינים בה יונמך. מדובר בתוכנית למגורים של חברת "בניה ויזמות בע"מ פגודה" ברחוב מאיר בעל הנס. התוכנית, בסמכות הוועדה המחוזית, הציעה במקור בניית שני מבנים של 13 קומות כל אחד, אך הוועדה המקומית ממליצה לאשר ארבעה מבנים של תשע קומות כל אחד, שיכילו 150-160 יח"ד.