המונדיאל ממשיך להתחמם: רייטינג של 23% לאיטליה-פרגוואי

המשחק ששודר אצל זכיינית ערוץ 2 רשת הפך לנצפה ביותר עד כה בגביע העולמי ■ ערוץ 10 רשם נתוני רייטינג חד-ספרתיים במהלך הערב ■ ברשת צמצמו משמעותית את זמן ה"פרה-גיים"

עלייה במספר הצופים במונדיאל בערוץ 2: המשחק אתמול (ב') בין נבחרת איטליה ונבחרת פרגוואי הביא לרשת רייטינג של 23% בקרב משקי-בית יהודיים. בכך הפך משחק זה לנצפה ביותר בגביע העולמי הנוכחי, אחרי זה ששודר שלשום בין גרמניה לאוסטרליה וגרף רייטינג של 20.2%. המשחקים המוקדמים יותר אתמול בין הולנד לדנמרק ויפן-קמרון, ששודרו בערוץ 1, הביאו רייטינג של 7.4% ו-9.1% בהתאמה.

במקביל להצלחה של שידורי המונדיאל, ערוץ 10 שמר אמש על נתון רייטינג חד-ספרתי במהלך הערב כולו. בין היתר נרשמה פתיחה מינורית לסיטקום החדש "כאן גרים בכיף", שהביא רייטינג של 9.6%. "אורלי וגיא בע"מ" הסתפק ברייטינג של 7.3%.

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 הביאה רייטינג של 17.3%, ואילו קדם המשחק של רשת שצומצם משמעותית הצליח להביא רייטינג של 15.3%. ברשת החליטו לצמצם אתמול את זמן ה"פרה-גיים" לפחות מרבע שעה, בעקבות העובדה שקדם המשחק ביום ראשון, שנמשך יותר מחצי שעה, הביא רייטינג של 11.9% בלבד.

המשדר שאחרי המשחק השיג רייטינג של 8.3%, נתון דומה לזה שהביא גיא פינס לערוץ 10. מהדורת החדשות של ערוץ 10 הביאה רייטינג של 9%.