אלטרנטיבה לאתרי תוכן? MySay ישלב תוכן גולשים ותוכן מערכתי

האתר החדש MySay יעניק הזדמנות שווה לכל תוכן, על בסיס רמת העניין שהוא מייצר בקרב הגולשים ■ באתר הושקעו מיליוני שקלים, והוא נמצא בבעלות החברה האמריקנית page 1

אתר חדש שעלה לאוויר שואף להציב אלטרנטיבה לפורטלי התוכן. MySay היא פלטפורמת תוכן המשלבת בין תוכן גולשים ותוכן מערכתי, במטרה להעניק לכל גולש חשיפה מרבית והזדמנות שווה לכל תוכן שהוא מעלה, על בסיס רמת העניין שהוא מייצר בקרב הגולשים, וללא התערבות מערכתית.

כל גולש יכול לכתוב את ה-Say שלו ולהעלות אותו בקלות לאתר, לצרף אליו תמונות ואף קטעי וידיאו. במידה שהתוכן ימשוך רייטינג הוא יטפס במעלה האתר ואף עשוי להגיע לכותרת הראשית. בפורטל יש כ-30 מדורי תוכן (מוזיקה, חדשות ישראל, סביבה ועוד), לצד מעטפת חברתית המאפשרת לגולשים לחלוק חוויות, לשלוח מסרים אישיים ולעקוב זה אחר זה.

בנוסף, מערכת האתר מייצרת לכל גולש מגזין אישי המתבסס על התכנים שהוא העלה, אותו יכול המשתמש לערוך ואילו משתמשים אחרים יכולים לעקוב אחריו.

לדברי העיתונאי יונתן שם אור, העורך הראשי של האתר, "הבעיה העיקרית באינטרנט לא טמונה באופציה להעלאת תכנים אלא באופציה להשיג חשיפה. הממשק של MySay מאפשר לגולשים להשיג את החשיפה האופטימלית".

שם אור מוסיף, כי "המערכת של האתר עושה שני דברים עיקריים: מוציאה את הגורם המתווך שבין התכנים לבין הקהל, קרי שומר הסף המערכתי שקובע באתרים אחרים אילו תכנים יגיעו לעמוד הראשי, ושוברת את המחיצות של הבלוגוספירה בכך שהיא נותנת לכל פוסט (Say) את האפשרות להגיע לעמוד הבית ולקבל חשיפה".

לצד שם אור, נמצאים גם עודד כרמלי, המכהן כעורך הכללי של האתר, ורמי רוטהולץ, שפרש מתפקיד עורך מוסף יום השישי של "מעריב" ומתפקד כעורך החדשות. בצוות האתר עובדים כ-20 איש. לטענת נציגי האתר, פיתוחו נמשך שלוש שנים והושקעו בו מיליוני שקלים. האתר נמצא בבעלות החברה האמריקנית page 1.