טל בורשטיין חתם ל-3 שנים במכבי ת"א

"זו רק ההתחלה בהחזרת הצביון הישראלי לקבוצה", אמר דייויד בלאט על הגארד שחוזר אחרי הפסקה של שנה למועדון בו שיחק תשע עונות ■ בורשטיין: "מקווה להשלים כאן את הקריירה"

מכבי ת"א הודיעה היום (ג') כי החתימה את טל בורשטיין לשלוש השנים הבאות. הגארד בן ה-30 ששיחק במועדון תשע עונות ואשתקד עבר לפואנלברדה הספרדית, אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד וגאה לחזור הביתה. יהיה תענוג לשתף שוב פעולה עם דרק (שארפ) ודייויד (בלאט), אני סומך על בלאט שירכיב קבוצה נהדרת, מאוזנת וחכמה כמו שהוא יודע. היתה לי שנה מרתקת בספרד, אבל אין כמו לחזור לישראל, למכבי ולהיכל נוקיה. אני מקווה להשלים כאן את הקריירה".

זהו השחקן הראשון שמצטרף למכבי ת"א מאז החליף דייויד בלאט את פיני גרשון בתפקיד המאמן. בורשטיין שיחק תחת הדרכתו של בלאט במכבי תל אביב בין 2001 ל-2003. הוא הצטרף למכבי תל אביב לראשונה בשנת 2000, כשהגיע מבני הרצליה, וזכה עם הצהובים ב-3 גביעי אירופה, 7 אליפויות ו-6 גביעי מדינה.

בלאט אמר הבוקר מרוסיה: "אני שמח מאוד, זה אחד הדברים הראשונים שהיה לי חשוב לעשות עם שובי למועדון. את טל אני מאוד אוהב באופן אישי והוא שחקן ודמות מאוד חשובה למכבי ת"א. זו רק ההתחלה בהחזרת הצביון הישראלי לקבוצה".