מדד האמידים שמפרסם U-Bank עלה גם החודש ב-0.51% - שיעור גבוה יותר מהמדד הכללי שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. הבנק עוקב זו השנה השנייה אחר הרגלי הצריכה של 200 אלף בתי-אב האמידים המהווים קהל הלקוחות הפוטנציאלי של הבנק.
מרבית סעיפי המזון שמשכו כלפי מטה את המדד הכללי כמעט לא השפיעו על מדד האמידים, מכיוון שההוצאה שלהם על מזון קטנה יחסית, ואילו ההוצאה אלה על ארוחות מחוץ לבית נכללת בסעיפי הבילוי, תרבות ופנאי. לעומת זאת, ציבור האמידים חשוף יותר להשפעות סעיפי החינוך והתרבות, התחבורה והתקשורת.
עליות של 0.75% נרשמו בסעיפי התחבורה והתקשורת. בחודשי הקיץ הקרבים, ההוצאה של האמידים על התחבורה (סעיף הכולל כרטיסי טיסות לחו"ל) תהיה גבוהה עוד יותר, שכן לפי מחקר שערך הבנק באמצעות iGeo מקבוצת גיאוקרטוגרפיה, 55% מקרב האמידים ייצאו לחופשה בחו"ל, זאת לעומת 34.5% בכלל הציבור.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.