טאואר מטפסת בבורסה: מרחיבה הנוכחות ביפן עם שת"פ אסטרטגי

מכוונת אל לקוחות ביפן המתמחים בשווקי ה-RF וההתקנים האנלוגיים במתח גבוה ■ בנוסף, בחרה טאואר-ג'אז ב- TDC כשותפה רשמית של החברה לשירותי תכנון ביפן

חברת טאואר-ג'אז מרחיבה נוכחות במזרח הרחוק. החברה הודיעה היום (ה') כי נבחרה על-ידי מרכז התכנון היפני טופן (TDC) כיצרנית השבבים המועדפת לטכנולוגיות ייחודיות.

טאואר-ג'אז כבר זכתה בהצלחה במספר פרויקטים ביפן יחד עם TDC לתכנון בטכנולוגיות ייחודיות בפלטפורמות ה-SiGe המיועדות ליישומי RF בתדר גבוה. שיתוף-פעולה זה מאפשר לטאואר-ג'אז לחזק את חדירתה לשוק היפני, בעיקר מול לקוחות TDC המתמקדים בשוק ה-RF, שוק היישומים האנלוגיים בתדר גבוה, power management, CMOS image sensors ועוד.

נציין כי אנליסטים בתעשייה צופים כי שוק שירותי ייצור השבבים ביפן צפוי לצמוח ל-1.3 מיליארד דולר בשנת 2012.

בנוסף, בחרה טאואר-ג'אז ב- TDC כשותפה רשמית של החברה לשירותי תכנון ביפן. הסכם זה מאפשר ל-TDC גישה טובה יותר לתהליכים הייחודיים של טאואר-ג'אז עבור בסיס הלקוחות המגוון שלה, לתמיכה הטכנית המתקדמת ולכושר הייצור של טאואר-ג'אז.

"אנו שמחים מאוד להרחיב את שיתוף-הפעולה שלנו עם TDC," אמר אורי גלצור, סמנכ"ל מרכז התכנון של טאואר-ג'אז. "השילוב בין מומחיות וניסיון התכנון של TDC יחד עם הטכנולוגיות הייחודיות המובילות של טאואר-ג'אז יאפשר לנו להגדיל את ההזדמנויות העסקיות המשותפות שלנו בשוק היפני."