צפו בווידיאו בלעדי: הוצתה מכוניתו של מנכ"ל עיריית אשדוד

שבוע בלבד אחרי שהוצמדו מאבטחים לראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי בעקבות איומים על חייו - מכוניתו של מנכ"ל העירייה אילן בן-עדי הוצתה על אף שבמקום הותקנו מצלמות, שקרוב לוודאי תיעדו את פעולת ההצתה

שבוע בלבד אחרי שהוצמדו מאבטחים לראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי, בעקבות איומים על חייו, הוצתה אמש (ד') מכוניתו של מנכ"ל עיריית אשדוד, אילן בן-עדי. ל"גלובס" נודע כי רכבו הוצת אף על-פי שבמקום הותקנו מצלמות, שקרוב לוודאי תיעדו את פעולת ההצתה.

היום אנו מפרסמים תיעוד מצולם בלעדי של המכונית הבוערת, שצולמה מבניין סמוך. מצלמות האבטחה הותקנו בבניין שבו מתגורר מנכ"ל העירייה בשכונת י"ז באשדוד, לאחר שרימון דמה הונח לפני כשנה בסמוך למכוניתו.

יצוין כי ההצתה, שאירעה אמש סביב השעה 23:00, יצרה בהלה בקרב תושבי השכונה, שחוששים כעת לביטחונם האישי ולביטחון ילדיהם.

לפני כחצי שנה נזרק רימון רסס לעבר חצר ביתו של ראש העיר, ועל-פי החשד מדובר בעבריינים שנפגעו או עשויים להיפגע ככל הנראה מהחלטותיה של העירייה.

גל האיומים והאלימות כנגד ראשי העירייה החל לאחר שלסרי נבחר לתפקיד, ולאחר שראש העירייה הקודם, צבי צילקר, כיהן בתפקיד כמעט 30 שנה. לסרי טוען כי במשך מספר עשורים הנהיגה העירייה מדיניות שהפקירה את המרחב הציבורי, והעבירה שטחים ונכסים לגורמים פרטיים על חשבון ציבור התושבים.

אחד המקרים המפורסמים בעיר הוא זה של ציון ביטון, תושב העיר שקיבל היתר להקמת קיוסק. ביטון אמנם תלה שלט כי מדובר בקיוסק, אלא שהמבנה הזה טיפס במהרה לגובה של 3 קומות. בשנת 2005 פסק בית המשפט כי יש להרוס את המבנה, אולם מסיבותיה שלה נמנעה העירייה מלעשות זאת עד היום.

לסרי, שמציג את עצמו כעת כאיש הטוב שנלחם בכוחות החושך, הקים לאחרונה ועדה מוזרה משהו, ששמה "הוועדה לחלופות ופתרון חוקי למבנה של ציון ביטון". מי עומד בראש הוועדה? מנכ"ל העירייה, אילן בן-עדי - זה שהציתו לו אתמול את הרכב.

לצפייה בוידיאו לחצו כאן