הנשיא המשותף במייספייס פורש אחרי 4 חודשים בלבד

הנשיא המשותף השני של החברה, מייק ג'ונס, שנכנס לתפקידו בצוותא עם ג'ייסון הירשהורן הפורש, ימלא מעתה את התפקיד לבדו

הנשיא המשותף של הרשת החברתית מייספייס, ג'ייסון הירשהורן, הודיע על עזיבתו את התפקיד 4 חודשים בלבד לאחר שנכנס אליו. הנשיא המשותף השני של החברה, מייק ג'ונס, שנכנס לתפקידו בצוותא עם הירשהורן, ימלא מעתה את התפקיד לבדו.

הירשהורן אישר את פרישתו מהתפקיד בהודעה ששלח בטוויטר המלווה בציטוט מהשיר של ג'יי.זי ואלישיה קיז: "כן, אני חוזר לניו-יורק, ג'ונגל הבטון ממנו עשויים החלומות", נכתב בציוץ. "אני מאמין במייספייס ובצוות הנפלא שלו", הוא ציין.

הירשהורן, ג'ונס והמנכ"ל לשעבר של מייספייס, אוון ואן-נאטה, צורפו למייספייס באפריל 2009 במטרה להשיב לרשת החברתית הדועכת את הקסם שלה. לאחר סדרת רכישות של חברות קטנות שלא הצליחו לסייע בתהליך השיקום של החברה, פרש ואן-נאטה מכס המנכ"ל - והירשהורן וג'ונס ירשו את מקומו.

חברת-האם של מייספייס, תאגיד התקשורת ניוז קורפ, הנמצא בבעלותו של רופרט מרדוק, ממשיכה לספוג את הפסדיה של החברה המקרטעת. החטיבה אליה מסונפת מייספייס בתאגיד דיווחה על הפסדים של 150 מיליון דולר ב-3 החודשים האחרונים. ניוז קורפ רכשה את מייספייס ב-2005 בתמורה ל-580 מיליון דולר.

מנהל החטיבה הדיגיטלית בניוז קורפ, ג'ון מילר, אמר כי החלטתו של הירשהורן לעזוב את תפקידו נבעה מסיבות אישיות, ובראשן רצונו לחזור לחיות בניו-יורק. "ג'ייסון הוא כמו בן משפחה בשבילי, והוא עשה כל מה שביקשנו ממנו ואף יותר", מסר מילר.

בשנה האחרונה פיטרה מייספייס כשליש מעובדיה, ומספרם עומד כיום על 1,000 עובדים בארה"ב. אל אתר הרשת החברתית גלשו 67 מיליון גולשים ייחודיים בחודש מאי, ירידה של 4% לעומת אותו החודש אשתקד.

בהמשך השנה מתוכנן עיצוב מחדש של אתר מייספייס, שיכלול לוגו חדש, מראה חדש ויישומים חדשים, אך ישמור על הייחודיות המאפיינת את עמודי הפרופיל של המשתמשים.