סקנדל אחרי סקנדל: שחקני צרפת סירבו להתאמן, מנהל הנבחרת התפטר

שחקני "הטריקולור" לא התאמנו כאות מחאה על הדחתו של ניקולס אנלקה מהסגל; הקפטן פטריס אברה התקוטט עם מאמן הכושר, מנהל הנבחרת התפטר מתפקידו ואמר: "אני אחוז בחילה, זו בושה עבור האומה הצרפתית"

אם חשבתם שהמצב בצרפת רע, אחרי שחלוץ הנבחרת ניקולס אנלקה נשלח הביתה בעקבות תקרית עם המאמן ריימון דומאנק - אז טעיתם. המצב גרוע.

שחקני הנבחרת עלו היום (א') על מגרש האימונים, אך לאחר מספר דקות של התייעצויות, החליטו שלא לקיים את האימון, כאות מחאה על הדחתו של שחקן צ'לסי מהסגל. בעקבות ההחלטה, התפתחה קטטה בין הקפטן פטריס אברה, מגן מנצ'סטר יונייטד, לבין מאמן הכושר של הנבחרת, רוברט דוברן. מי שהפריד ביניהם היה המאמן דומאנק.

לאחר מכן, מנהל הנבחרת ז'אן לואי ולנטין הודיע על התפטרותו. "השחקנים לא רוצים להתאמן", אמר. "זה סקנדל עבור ההתאחדות ועבור האומה הצרפתית. אני נגעל ואחוז בחילה, זו בושה גדולה. החלטתי להתפטר ולחזור לפאריז".

שחקני הנבחרת אמרו בהודעה שפרסמו: "על מנת להראות את ההתנגדות שלנו להחלטה שהתקבלה בהתאחדות, כל השחקנים החליטו פה אחד לא להתאמן היום. ראשי הנבחרת לקחו את ההחלטה לסלק את אנלקה על-פי דברים לא נכונים".

דומאנק הגיב לפרשה: "השחקנים טוענים שההחלטה שלנו נובעת מדברים שנאמרו בתקשורת וזה לא נכון. עשינו את הדבר הטוב ביותר עבור הנבחרת".

אגב, היום פורסם באנגליה כי בעקבות התקרית, החליט אנלקה לפרוש מהנבחרת, והוא לא צפוי ליטול חלק במשחקי מוקדמות יורו 2012.