בעקבות הסקנדלים: הספונסרים מתחילים לברוח מנבחרת צרפת

גוף השירותים הפיננסיים Credit Agricole הודיע רשמית כי יוריד מהאוויר קמפיין טלוויזיוני בהם משתתפים שחקני הנבחרת; גם רשת ההמבורגרים Quick ביטלה פרסומת עם ניקולס אנלקה

מסתבר שהסקנדלים במחנה הנבחרת הצרפתית בימים האחרונים לא הרגיזו רק את הנשיא ניקולא סרקוזי: הספונסרים והמפרסמים התחילו לנתק עצמם מה"טריקולור".

גוף השירותים הפיננסיים Credit Agricole, הודיע רשמית כי יוריד מהאוויר קמפיין טלוויזיוני שבו משתתפים שחקני צרפת, שסירבו לעלות לאימון השבוע והחלו במרד כנגד מאמני ומנהלי הנבחרת. דוברת מטעם החברה הפריזאית הביעה "אכזבה" מהתנהגותם של השחקנים.

במקביל, רשת ההמבורגרים Quick החליטה לבטל פרסומת שבה מככב ניקולס אנלקה, שכזכור נחתך מהסגל הצרפתי לאחר שקילל את המאמן ריימון דומאנק.

חברת האנרגיה GDF Suez הודיעה כי תשקול את המשך דרכה עם הנבחרת, איתה היא חתומה עד 2014. "נשב לאחר המונדיאל ונראה מה עושים, אבל מצד שני צריך לזכור שעל כל 100 אירו שאנחנו נותנים להתאחדות הצרפתית, 70 אירו הולכים לפיתוח הכדורגל הלא מקצועני", אמר דובר החברה.

וזה לא הכל: באדידס, ספונסרית ההלבשה של צרפת, הודיעו כי הם "מזועזעים ועצובים" מההתפחויות האחרונות. בכל מקרה, אדידס תסיים את החוזה שלה עם ההתאחדות בשנה הבאה, ותוחלף על-ידי נייקי, שתשלם לנבחרת 42.7 מיליון אירו בשבע שנים.