מועדון הצרכנות "נכון" פותח את שעריו לכלל לקוחות בנק יהב

המועדון, המשרת עובדי מדינה, יאפשר הצטרפות של כל לקוחות בנק יהב - גם כאלה שאינם עובדי המדינה - ויעניק הנחות על דלק וכן הנחות אוטומטיות ברשתות אופנה וקמעונאות לאורך כל השנה

בחודשים האחרונים מנסים עוד ועוד גופים לחזק את מועדוני הצרכנות שלהם - כאשר לצד המועדון הוותיק והגדול "חבר", מגביר את פעילותו גם מועדון "הוט" שמשרת הנדסאים, טכנאים ועובדים סוציאליים, מועדון "Members" של לשכת רואי החשבון ולשכת עורכי הדין, ומועדון "היי-טק זון" של עובדי ההיי-טק.

המהלך של מועדון הצרכנות "נכון" הוא חלק מהמגמה הזאת. המועדון, המשרת את עובדי המדינה וגמלאיה, הוקם ב-2005 על-ידי הסתדרות עובדי המדינה בשיתוף עם ישראכרט ובנק יהב, וכעת הוא פותח את שעריו לכלל לקוחות בנק יהב - גם כאלה שאינם עובדי המדינה.

מדובר ב-200 אלף לקוחות, שיחזיקו כרטיס אשראי עם לוגו של מועדון "נכון", המקנה הנחות אוטומטיות ברשתות אופנה וקמעונאות לאורך כל השנה.

בקרוב יוכלו מחזיקי הכרטיס ליהנות מהנחות על דלק, כפי שכבר עשו במועדוני לקוחות אחרים כמו "חבר" ו-"Members". בנוסף, הם יקבלו הצעות לרכישת מוצרים במחירים הנמוכים ממחירי השוק ובהנחות ניכרות, וייהנו ממבצעי חגים מיוחדים.

בנוסף לשימוש בכרטיסי אשראי מתכוון מועדון הצרכנות להציע גם הנחות באמצעות תווי קנייה ומבצעי רשת.