3,000 כותרים הורדו מאתר "עברית" לקורא הספרים הדיגיטלי

היום הושקה החנות המקוונת של "עברית", כך שניתן להוריד ספרים למכשיר בכל מקום ■ "תש"ח" של יורם קניוק - בראש רשימת רבי-המכר שהורדו לקורא הדיגיטלי, המשותף לניופאן, ידיעות טכנולוגיות ורשת סטימצקי

קורא הספרים האלקטרוני "עברית" (e-vrit) מחדש: מהיום (ג') ניתן להוריד ספרים באמצעות חיבור Wi-Fi. היום הושקה החנות המקוונת של "עברית", כך שניתן להוריד ספרים למכשיר בכל מקום. על מנת לגלוש לחנות יש להיכנס לתפריט "חנות" במכשיר, להתחבר לרשת האלחוטית - והחנות תעלה באופן אוטומטי.

"השירות יאפשר לגולשים נגישות קלה ופשוטה לתוכן בכל זמן ובכל מקום - אם זה בטיול בחו"ל, בבית-קפה וכמובן גם בבית", אומר צביקה שיינפלד, סמנכ"ל שיווק בניופאן.

עד כה, במשך 3 שבועות ראשונים למכירתו של ה"עברית", הורדו 3,000 כותרים דיגיטליים מאתר האינטרנט הייעודי.

את רשימת ההורדות מוביל ספרו של יורם קניוק, "תש"ח", שזוכה בתקופה האחרונה להצלחה רבה בעקבות עיבוד ספרו "נבלות" לסדרת טלוויזיה. רב-המכר החדש של הרלן קובן, "משחק הציד", מדורג במקום השני; ואילו הספר עטור השבחים והפרסים של עמוס עוז "מיכאל שלי", שיצא לאור בשנת 1968, מדורג במקום החמישי.

למיזם התוכן המשותף של ניופאן, ידיעות טכנולוגיות ורשת סטימצקי, הצטרפה השבוע הוצאת "הקיבוץ המאוחד - ספריית פועלים", ובכך הפכה להוצאה ה-15 אשר ניתן להוריד את ספריה באתר "עברית".

לצד ספריהם של דוד גרוסמן, א.ב יהושע, יהודית קציר, לאה גולדברג ועוד, יעלו לאתר קלאסיקות בהוצאת "הקיבוץ המאוחד" - בהן "האידיוט:" של דויסטויבסקי, "דון קיחוטה" של סרוונטס וכן ספרים מאת צ'כוב.

אורלי פינקלמן, סמנכ"ל השיווק של סטימצקי, מסר כי "אנו מברכים על הצטרפותה של הוצאת הקיבוץ המאוחד. מדובר באחת ההוצאות הוותיקות שמחזיקה בנכסי צאן ברזל".

הקורא החדש, בעל מסך מגע, מאפשר להוריד יותר מ-2,000 ספרים למכשיר. מחיר המכשיר - 1,400 שקל, כולל החזר של 400 שקל להורדת ספרים. מחירי הספרים נעים ברובם בין 39 ל-58 שקל.

ההורדה מהאתר לקורא מתאפשרת, מלבד באמצעות ה-WiFi, דרך החנות המקוונת הנמצאת בתוכו, גם בעזרת חיבור USB.

בין השאר מאפשר הקורא האזנה למוזיקה, הגדלה והקטנה של האותיות, השארת סימניה במקום שבו הופסקה הקריאה, כתיבת הערות וחיפוש מילים בגוף הטקסט.