משפ' מנור נכנסת לגרעין השליטה בצמח המרמן בעבור 30 מ' ש'

לאחר ההקצאה תחזיק משפחת מנור כ- 27.3% ממניות החברה ■ שוויה של צמח המרמן, לאחר העסקה, יעמוד על כ-110 מיליון שקל ■ בין הפרויקטים המובילים בהם שותפה החברה: פרויקט היוקרה "נווה צדק על הים"

חברת צמח המרמן העוסקת בייזום, פיתוח ובניית פרויקטי נדל"ן הודיעה היום (ד') על הצטרפות שותף עסקי לחברה: משפחת מנור, מהגורמים העסקיים המובילים במשק הישראלי. משפחת מנור היא הבעלים של "דוד-לובינסקי", יבואנית רכבי פיג'ו וסיטרואן בישראל. בנוסף משפחת מנור מחזיקה במניות המהוות חלק מגרעין השליטה בקונצרן IDB ובבנק איגוד.

העסקה, במסגרתה תשקיע משפחת מנור כ-30 מליון שקל בהון העצמי של החברה, קובעת לצמח המרמן שווי חברה, לאחר העסקה, של 110 מיליון שקל. לאחר ההקצאה תחזיק משפחת מנור כ- 27.3% ממניות החברה.

חיים פייגלין מנכ"ל חברת צ.מ.ח המרמן מוסר: "אנו שמחים על ההזדמנות שהוצעה לנו לצרף שותף מכובד במשק הישראלי לגרעין השליטה בחברה. משפחת מנור הינה גורם עסקי מוביל מהשורה הראשונה במשק הישראלי. הצטרפותה של משפחת מנור מחזקת בצורה משמעותית את חברת צמח המרמן הן בשוק ההון והן בציבור בכלל, כאחת מחברות הבנייה המובילות בישראל."

ממשפחת מנור נמסר בתגובה: "אנו שמחים להצטרף לגרעין השליטה של חברת צמח המרמן, הנחשבת לאחת מחברות הבניה האמינות והאיכותיות בישראל הן בזכות נסיונה הרב והן בזכות תרבות הניהול שלה".

צ.מ.ח המרמן נוסדה בשנת 1997, כתוצאה מאיחוד פעילויות של שתי חברות ותיקות שנוסדו בשנות ה-60. החל משנת 1997 בנתה ומסרה החברה כ-55 פרויקטים הכוללים כ-3,260 יח"ד וכ-327,000 מ"ר שטחי מסחר, ובהיקף כספי כולל של כ-1.4 מיליארד שקל.

נכון לסיום שנת 2009 לחברה צבר פרויקטים רחב ומגוון ביזום ובביצוע לאחרים במסגרתם היא מנהלת 18 פרויקטים בכל רחבי הארץ, בהם יבנו כ-2,300 יח"ד וכ-11,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים, בהיקף כספי כולל של כ-1.6 מיליארד שקל מהם צפויה החברה לרשום רווח לפני מס של כ-245 מליון שקל.

בין הפרויקטים המובילים בהם שותפה החברה: פרויקט היוקרה "נווה צדק על הים (בשותפות יורוקום נדל"ן); ופרויקטים למגורים בערים ואזורים מובילים בארץ, בהם: תל-אביב, גני תקווה, צור נתן, כרמיאל, ועוד. החברה מעסיקה מעל ל-170 עובדים.

התקשרות החברה עם הרוכשת כפופה, בין היתר, לאישור דירקטוריון החברה ולאישור דירקטוריון הרוכשת, לאישור הממונה על הגבלים עסקיים, להשלמת בדיקת נאותות של החברה לשביעות רצון הרוכשת, ולחתימת הסכם מפורט בין החברה לבין הרוכשת.

עו"ד אלמוג דורון ועו"ד יעל פרידמן ממשרד אלמוג דורון מיצגים את משפחת מנור עו"ד גבי הייק ועו"ד דורון קויאטק ממשרד מ. זליגמן מייצגים את צמח המרמן.