המעריצים היפנים היו הראשונים להניח יד על iPhone 4

כתוצאה מהבדלי זמן, יפן הקדימה הלילה את ארה"ב ואירופה בהשקת המכשיר החדש מבית אפל ■ אפל דיווחה בשבוע שעבר על למעלה מ-600 אלף הזמנות למכשיר במכירה המוקדמת

כתוצאה מהבדלי זמן, יפן היא הראשונה לקבל את הבשורה החדשה מבית אפל - הדור הבא של ה-iPhone 4. אלפי מעריצים נלהבים צבאו הלילה (שעון יפן) על חנות אפל בטוקיו ועל חנות הזכיינית במדינה סופטבנק (Softbank) בתקווה להניח יד ראשונה על המכשיר הנחשק. הופעת הבכורה של המכשיר צפויה היום בארה"ב, צרפת, גרמניה ובריטניה.

מכירות ה-iPhone 4, אשר אפל שיפרה את המסך שלו והגדילה את זמן הפעולה של הסוללה, עלו על כל הציפיות לאחר שהחברה דיווחה בשבוע שעבר כי יותר מ-600 אלף מכשירים נמכרו ביום הראשון של המכירה המוקדמת. אפל עצמה נאלצה באקט נדיר לעצור זמנית את המכירה המוקדמת לאחר שהמלאים אזלו במהירות בלתי מצופה.

"אנ לא יכול להפסיק לחייך" אמר נובורו טאקאשי, מוזיקאי יפני אשר עמד בתור מחוץ לחנות אפל בטוקיו מיום ב' השבוע, והיה הראשון לרכוש את הדגם החדש.

ה-iPhone עצמו, אשר הוצג לראשונה ב-2007 והפך את אפל לאחת משחקניות הטכנולוגיה המשמעותיות בעולם, ניצב בפני תחרות הולכת וגוברת מצד מתחרות דוגמת מוטורולה, אשר מתעתדות להשיק מכשירים סלולריים מתקדמים המבוססים על תוכנת ה"אנדרואיד" של גוגל.