השדרוג של ורמוט: חתם בהפועל ת"א עבור 350 אלף דולר לעונה

כוכב האדומים חתם עד תום עונת 2012/13; סעיף השחרור שלו לינואר הקרוב נקבע על 750 אלף אירו ■ מדובר בחוזה השלישי הכי גבוה בליגה, אחרי ברק יצחקי (כ-600 אלף דולר) ורוברטו קולאוטי (כ-500 אלף)

גילי ורמוט חתם היום (ה') על חוזה חדש בהפועל ת"א, שיבטיח לו שדרוג משמעותי במשכורת. הקשר יקבל בעונה הבאה כ-350 אלף דולר, מה שיהפוך אותו לשיאן השכר בשורותיה של האלופה. זאת לאחר שאשתקד הרוויח שכר בסיס של כ-200 אלף דולר.

שכרו של ורמוט, שחוזהו החדש הוא עד תום עונת 2012/13, יוכל לצמוח משמעותית אם האדומים יעפילו לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג. בחוזה קיימים כנהוג גם מענקים על זכייה באליפות וגביע בישראל.

לגבי סעיף השחרור של ורמוט לחו"ל - קבוצה שתרצה לרכוש אותו בינואר הקרוב תוכל לעשות זאת תמורת 750 אלף אירו. בתום העונה, הסכום יעמוד שוב על חצי מיליון אירו בלבד, כפי שהיה בחוזה הנוכחי של השחקן.

החוזה החדש של ורמוט, שישמש בעונה הבאה כקפטן משותף של הפועל ת"א יחד עם וואליד באדיר, יהפוך אותו לאחד משלושת המשתכרים הבכירים בליגת העל. בעונה הבאה צפויים להקדים אותו חלוצי מכבי ת"א, ברק יצחקי ורוברטו קולאוטי, שירוויחו כ-600 אלף דולר וכ-500 אלף דולר בהתאמה. יניב קטן, קפטן מכבי חיפה, מרוויח כ-275 אלף דולר בעונה.

ורמוט אמר היום: "אני שמח להישאר במועדון. עכשיו אני אוכל להתרכז במשימות שיש לנו. אני מודה למוני הראל ולאלי טביב, בעלי הקבוצה, שהתאמצו והתעקשו על הישארותי".