טאואר מחקה ירידה של 3%: שני חוזים חדשים בעשרות מ' ד'

ב-2007-2009 ההכנסות מחוזי ייצור למוצרים של וישיי-סיליקוניקס האמריקנית, עמדו על 35 מיליון דולר, והחל מ-2011, עפ"י הערכות בשוק, ההכנסות מהשת"פ החדש צפויות לעמוד על 70 מיליון דולר בשנה

מניית יצרנית השבבים, טאואר , שירדה במסחר בבורסה בת"א היום (ג') בשיעור מירבי של 2.9%, מחקה את הירידה ועברה לעלייה. הסיבה - שני חוזי ייצור חדשים למוצרים של וישיי-סיליקוניקס האמריקנית (Vishay Siliconix), הצפויים להניב מכירות שנתיות נוספות של עשרות מיליוני דולרים.

ב-2007-2009 ההכנסות משיתוף הפעולה עם וישיי עמדו על 35 מיליון דולר, והחל מ-2011, עפ"י הערכות בשוק, ההכנסות של טאואר מהשת"פ החדש צפויות לעמוד על 70 מיליון דולר בשנה.

וישיי-סיליקוניקס היא אחת מחמשת הלקוחות הגדולים של טאואר-ג'אז. שתי החברות הודיעו היום על הרחבת קשריהן העסקיים, שיכללו מעתה גם פיתוח וייצור מוצרי MOSFET ומוצרי Super Junction FET Power. התקנים אלה חוסכים אנרגיה במגוון רחב של מערכות אלקטרוניות כולל טלוויזיות LCD, מחשבים אישיים, שרתים, מתגי ספקי כוח ומערכות תקשורת. טאואר תחל באופן מיידי בפיתוח וייצור מוצרים אלה, הצפויים להניב מכירות שנתיות נוספות של עשרות מיליוני דולרים כאמור.

"עם הרחבת שירותי הייצור שלנו, וישיי-סיליקוניקס תהיה לבטח לקוח מהגדולים והחשובים שלנו וחלק ממנוע הצמיחה שלנו", אמר ד"ר יצחק אדרעי, סמנכ"ל בכיר בטאואר-ג'אז. "העבודה שהושקעה במהלך השנים האחרונות מול וישיי-סיליקוניקס נושאת עכשיו פרי ומביאה לעליית מדרגה עסקית חשובה זו", לדבריו.