בעקבות רעש האדמה: קומברס זכתה בחוזה בהאיטי במיליון דולר

תעבורת המסרונים בהאיטי צמחה באופן משמעותי מאז האסון בינואר השנה, כיוון שארגוני סיוע והצלה משתמשים בהן לתקשורת המונית עם התושבים ■ גורמים בשוק מעריכים כי היקף העסקה מסתכם במיליון דולר

קומברס , ספקית מובילה בעולם של תוכנה ומערכות לבילינג ולשירותי תקשורת ומולטימדיה, הודיעה היום (ד') כי Voilà, אחד המפעילים המובילים בהאיטי, ימשיך וירחיב את שיתוף הפעולה עם החברה. גורמים בשוק מעריכים כי היקף העסקה מסתכם במיליון דולר.

Voilà שואף על ידי שיתוף פעולה זה לשדרג את מערכות התקשורת שלו על מנת לשפר את השירות ולהתאים את עצמו לגידול בתעבורת המסרונים, שהתרחשה מאז אסון רעידת האדמה בינואר השנה.

אדגר גיידאנס, סמנכ"ל הנדסה ותפעול בחברת האם של Voilà, אמר: "מאז רעידת האדמה בתחילת השנה, אנו רואים קפיצה בתעבורת המסרונים. תופעה זו מתרחשת מאחר וארגוני סיוע שונים בהאיטי מכירים ביתרונם של המסרונים כדרך היעילה ביותר לתקשורת המונית".

יצוין כי Voilà ממשיך שיתוף פעולה עם קומברס, שהחל עוד ב-2003, ומשדרג את פתרון הבילינג הקודם באמצעות Comverse ONE - פתרון הבילינג וניהול הלקוח האקטיבי של קומברס. בנוסף, כחלק ממערך ה-BSS, יחליף המפעיל גם את יכולות המסרונים במערך משודרג של קומברס.

"אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם קומברס, המאפשר לנו להציע ללקוחותינו שירותים רבים יותר, באיכות גבוהה", אמר גיידאנס.