מובייל מקס: הזמנות במיליון שקל ממפעיל תקשורת באוקיאניה

החברה צופה, כי תמשיך לשתף פעולה עם המפעיל, וכי היא עשויה לקבל ממנו הזמנות המשך

חברת מובייל מקס , המפתחת פתרון של "תקשורת אחודה" (Fixed Mobile Convergence) לטלפונים סלולאריים, ממשיכה לחדור לשווקים חדשים ונכנסת לראשונה לפעילות במדינות אוקיאניה .

החברה דיווחה היום (ד') כי חתמה על עסקה עם מפעיל תקשורת מוביל מאזור אוקיאניה לרכישת רישיונות תוכנה, במסגרתו תפיץ החברה את רישיונות התוכנה של מובייל מקס ללקוחותיה העסקיים. התשלום עבור הרישיונות עומד על כמיליון שקל. מובייל מקס צופה כי אין זה ההסכם היחידי מול החברה והם ימשיכו לשתף פעולה גם בעתיד.

חברת התקשורת הינה מפעילת סלולארי, טלפון קווי, אינטרנט וספקית מובילה באוקיאניה . במסגרת התקשורת הודיעה החברה כי בכוונתה להשיק שירות תקשורת אחודה לעסקים (UNIFIED COMMUNICATION), שיתבסס על התוכנה של מובייל מקס, במסגרתו מנויי השירות יוכלו להשתמש בטלפון סלולארי על מנת להתחבר למרכזיית VOIP.

רענן כהן, מנכ"ל מובייל מקס, אמר היום: " אנו עדים לכך, שמוצרי התוכנה של החברה צוברים תאוצה. ההזמנה הראשונית מחברת תקשורת באוקיאניה, הינה בעלת חשיבות גבוהה, שכן היא מהווה מבחינתנו התחלת פעילות בשוק חדש, והיא מצטרפת להסכם שנחתם לאחרונה מול ורייזן, ממפעילי התקשורת הגדולים בעולם".

"זאת, בנוסף להסכמים שנחתמו עם מפעילי תקשורת סלולארי מהגדולים בארה"ב, אירופה ואפריקה. אנו מעריכים, כי הסכם זה הינו יריית הפתיחה להזמנות נוספות מטעם החברה ובהמשך נקבל הזמנה נוספת להתאמת מוצרי התוכנה וכן לחתימת הסכם לרכישת רישיונות התוכנה ומתן שירות".