ארנון גל, העורך הראשי של nrg, פורש ומצטרף לחדשות ערוץ 10

יוביל את הקמת תוכנית האינטרנט החדשה בהגשת גיא לרר וישתלב בהמשך בתפקידים בכירים נוספים בחברה

העורך הראשי של אתר nrg מעריב, ארנון גל, פורש מתפקידו ומצטרף לחדשות ערוץ 10. גל יוביל את הקמת תוכנית האינטרנט החדשה של ערוץ 10 בהגשת גיא לרר וישתלב בהמשך בתפקידים בכירים נוספים בחברה.

תוכנית האינטרנט החדשה נולדה מתוך פינת "הצינור" בהגשת לרר, והיא צפויה לעסוק בין היתר בתרבות רשת, בלוגספירה ורשתות חברתיות.

גל עוזב את "מעריב" לאחר 6 שנים, כשלפני תפקידו האחרון שימש כעורך המגזין היומי של "מעריב", ראש דסק החדשות ורכז הכתבים בעיתון.

עורך "מעריב", יואב צור, מסר כי "ארנון הוא בחור מבריק בצורה יוצאת מן הכלל. נהנינו מאוד מביצועיו ושירותיו בתפקידיו השונים בקבוצת 'מעריב'. בתקופת כהונתו כעורך nrg עלה משמעותית מספר הגולשים באתר. אנחנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש ומקווים שעוד ניפגש בעתיד".

גל אמר כי הוא עוזב "בצער רב מאוד מקום שלא רק היה לי כמו בית, אלא גם קיבל אותי כעורך חסר ניסיון ונתן לי את ההזדמנות להפוך בתוך פחות מ-5 שנים לעורך ראשי. אני רוצה להודות מאוד לכל האנשים הנפלאים שעבדו אתי ב-nrg מעריב והצליחו ביחד אתי להצעיד את האתר קדימה למרות התנאים הלא קלים".

בנוסף הודה גל גם לאווה מדז'יבוז' ויואב צור, "שנלחמו כמו אריות לשכנע אותי להישאר, אבל קיבלו בהבנה ובאנושיות את בחירתי ללכת בעקבות החלום. הם אנשים נדירים. לשמחתי אני מגיע למערכת מדהימה ומקצוענית לא פחות, שאני כבר מתחיל להרגיש בה הכי בבית".