גולף נכנסת לתחום האופנה לנוער ומרחיבה את האקססוריז

אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה: "גולף עוברת הצערה. אנו צופים כי מהלכים אלה יעלו את המכירות ב-20%-25%" ■ החברה שקלה לפתוח רשת נפרדת לאופנה לנוער - אך בחרה שלא לעשות זאת

קבוצת גולף נכנסת לקטגוריית האופנה לנוער ומרחיבה את פעילותה בתחום האקססוריז. ל"גלובס" נודע כי ברשת ביקשו תחילה להקים רשת אופנה נפרדת לנוער, אך נסוגו לפי שעה מכוונה זו והחליטו להכניס קטגוריה רחבה לנוער לתוך רשת חנויות גולף.

"חשבנו להיכנס לאופנה לנוער עם רשת נפרדת והחלטנו שלא. גולף עוברת הצערה ושינוי מאד גדול. אנחנו משנים את כל הגישה מבחינת שפה, פרסום ואינטרנט. אנחנו הולכים הרבה יותר חזק לכיוון הצעירים. אנחנו רוצים את הצעירים. הם קונים יותר", מאשרת מנכ"לית קבוצת גולף, אילנה קאופמן.

הפיילוט שערכה הרשת ובמסגרתו הכניסה קולקציה מצומצמת לנוער לסניפים, בעיקר ביגוד לבר-מצווה ובת-מצווה, הוכתר בהצלחה, למרות שהרשת כלל לא תקשרה את המהלך.

לאור ההצלחה הוחלט, כאמור, לפתח קולקציות שלמות המיועדות והמותאמות בגזרות לנוער בגילאי 13 ומעלה, ולהתחרות ברשתות האופנה לנוער.

"גולף הולכת ומצעירה את עצמה. יש לנו מוצרים שמיועדים לגילאי 30 פלוס, ואנחנו לא נוגעים בהם. אבל באותה מידה יש לנו עכשיו מוצרים לגילאי 13 ומעלה. ניסינו, בדקנו, וזה הצליח. אנחנו עושים קטגוריות שלמות בבנים ובבנות, והחלק הזה הולך וגדל. אנחנו צופים שזה יעלה את המכירות לפחות ב-10%-15%, אבל אנחנו צריכים להיכנס בצורה רצינית ולמתג אתה זה".

* תתחרו ברשתות האופנה לנוער?

"אין ברירה. זה מכניס אותך לזה שצריך כל הזמן לשנות, להשתנות וללכת קדימה. השוק משתנה, והגישה משתנה. השוק של השנה לא דומה לשוק של שנה שעברה".

גם תחום האקססוריז, שהיה מצומצם מאד ברשת, עובר מהפך. הרשת מרחיבה את קטגוריית אביזרי האופנה למגוון רחב של פריטים, לרבות תיקים.

"אנחנו נכנסים חזק מאוד לאקססוריז, וזה מתחיל להיות יותר ויותר משמעותי. מכירות אביזרי האופנה יכולות להגיע ל-10%-15% מהמכירות של חנות גולף", אומרת קאופמן.

* מה תהיה תרומת אופנת הנוער והאקססוריז יחד למכירות הקבוצה?

"אנחנו מעריכים שזה יעלה את המכירות ב-20%-25%, אבל אלה הערכות".

* תרחיבו קולקציות?

"מאד. אנשים אוהבים את זה משולב בבגדים ונעליים. אנחנו עושים לאקים בצבעי האופנה, לא לאקים סטנדרטיים. כל הרעיון הוא להביא דברים לא יקרים אבל כייפים ומותאמים לדברים שהלקוח קונה".

מדיניות ההצערה של הקבוצה אינה פוסחת גם על רשת ההלבשה התחתונה אינטימה. "התחלנו בקטגוריה קטנה, ואנחנו ממשיכים אותה חזק מאד. עשינו קולקציה ל-teen, מעוצבת ובגזרות הנכונות, הכוללת חזיות ראשונות לנערה, בגדי ספורט, טי-שירטים ופיג'מות. בחורף תהיה גם קולקציה ל-teen בטרנינגים".