מזור ביצעה מכירה שנייה של המערכת הרובוטית בארה"ב

המערכת הרובוטית נמכרה לבית החולים Bethesda North Hospital שבסינסינטי בכחצי מיליון דולר

חברת מזור , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי בעבור ניתוחים כירורגיים מונחי הדמיה לצורך ניווט של כלים כירורגיים בדיוק גבוה ובפולשנות מזערית, מדווחת על מכירה של מערכת שנייה בארה"ב תמורת כחצי מיליון דולר. מזור משלימה בכך מכירה שנייה של המערכת הרובוטית לניתוחי עמוד שדרה, ה-Spine Assist, בארה"ב ברבעון השני ובתמורה כוללת של כמיליון דולר. השוק האמריקאי מהווה את יעד המכירות המרכזי של מזור לשנים הבאות.

המערכת הרובוטית נמכרה לבית החולים Bethesda North Hospital שבסינסינטי, אוהיו. המערכת היתה בשימוש קודם בבית החולים, והצלחת השימוש במערכת, כמו גם שביעות הרצון של הרופאים, הובילו להחלטה לרכוש את המערכת. גם המכירה הנוכחית צפויה להיכלל בדוחות של מזור לרבעון השני של 2010.

בנוסף, כוללת העסקה גם חתימה על הסכם שירות ארבע שנתי. בית החולים BNH אף התחייב להניע קמפיין לצורך שיווק המערכת ללקוחותיו המקדם את השימוש במערכת.

הצלחת המהלך האסטרטגי, עם כניסת מזור למכירות ראשונות בארה"ב, היא תוצאה של שימוש מוצלח במערכת של מזור בניתוחי גב בבתי חולים בארה"ב, גרמניה, רוסיה ובישראל. מזור רואה בשוק בארה"ב פוטנציאל עסקי ואסטרטגי ראשון במעלה ומעריכה כי תוכל לדווח על מכירות נוספות בשוק זה במהלך המחצית השנייה של 2010.

מזור מתכוונת לרכז את עיקר מאמצי השיווק שלה בשוק האמריקאי, ולשם כך הקימה בחודשים האחרונים מערך מכירות בארה"ב וגייסה צוות מכירה, המונה 6 עובדים בהובלת כריסטופר סלס, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברת Intuitive Surgical בעבר ומנהל מכירות בכיר ובעל שם בתעשיית הרובוטיקה האמריקאית בתחום הרפואה מזה כ-20 שנה. במזור מתכוונים להגדיל את צוות המכירה בארה"ב בהתאם לתכנון ולצרכים ומעריכים כי החברה תוכל לקדם מכירות נוספות של המערכת הרובוטית לבתי חולים בארה"ב בעסקאות מכירה בסכום של כחצי מיליון דולר למערכת.

מנכ"ל החברה, אורי הדומי, מציין כי "הכניסה האסטרטגית של מזור לארה"ב, בהתאם לתכנון המקורי, מהווה הישג גדול ופריצת דרך של ממש בפעילות העסקית של החברה. אני שמח שהמאמץ השיווקי שאנו מבצעים בארה"ב מניב פרי, והעסקה השנייה עליה אנו חותמים בארה"ב תמורת כחצי מיליון דולר מהווה הוכחה לכך. הכניסה של מזור לשוק האמריקאי מתאפשרת לאחר הוכחת הצלחת המערכת הרובוטית שפיתחה החברה בשווקים באירופה".