סמסונג תקיים כנס מפתחים בישראל למערכת ההפעלה Bada

סמסונג נערכת להשקת מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה בישראל ■ הכנס יעסוק בלימוד תהליכי הפיתוח של האפליקציות, הפצתן, הכרות עם חנות האפליקציות של סמסונג - Apps והרחבת המידע בדבר ההזדמנויות הכלכליות והשיווקיות

סמסונג נערכת להשקת מערכת ההפעלה הסלולרית החדשה שלה - Bada בישראל. לצורך כך, החברה תערוך בשבוע הבא כנס מפתחים ראשון שלה בתל-אביב. הכנס יעסוק בלימוד תהליכי הפיתוח של האפליקציות, הפצתן, הכרות עם חנות האפליקציות של סמסונג - Apps והרחבת המידע בדבר ההזדמנויות הכלכליות והשיווקיות למפתחים בפיתוח אפליקציות עבור באדה.

מפתחים ישראלים יוזמנו לקחת חלק בתחרות האפליקציות העולמית של סמסונג, הנפתחת באופן גלובלי עבורם. סמסונג העולמית הקצתה סל פרסים בסכום כולל של 2,700,000 דולר לתחרות.

בימים אלו החלו חברות ישראליות לפתח אפליקציות עבור באדה, בינהן אפשר יהיה למצוא את Mako, חדשות ערוץ 2, תפוז, Flix וספורט 5.

הטלפון הראשון של סמסונג שיגיע עם באדה הוא Wave אותו מתכננת להשיק חברת סלקום במהלך חודש יולי. היכולות החדשות אותן מציעה באדה, הפועלת באמצעות ממשק ה-TouchWiz המוכר של החברה בגרסה 3.0, הן: חיבור לרשתות חברתיות ברשימת אנשי הקשר וגם אפשרות לעדכן את לוח הפגישות מהיומן של הג'ימייל והפייסבוק.