הגולשים ידרגו בפייסבוק את מדד המותגים 2010 של "גלובס"

אפליקציית הפייסבוק של "מדד המותגים 2010" תאפשר לגולשים לדרג את 10 המותגים האהובים עליהם

עיתון "גלובס" משיק השנה את אפליקציית הפייסבוק של "מדד המותגים 2010 - גירסת הגולשים".

האפליקציה הייחודית, אותה יצר משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, מאפשרת לגולשים לדרג את 10 המותגים האהובים ביותר לפי דעתם - וגם את 10 המותגים האהובים פחות.

בנוסף, הגולשים מקבלים במה לפרגן למותגים השונים ולהביע את דעתם. חלק מהגולשים גם ינסו לחזות את הדירוג האמיתי שיפורסם בספר "מדד המותגים" ב-19 ביולי, ושייחשף לראשונה בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010.

"מדד המותגים" הוא פרויקט שנתי של "גלובס" בשיתוף עם חברות הייעוץ תפן וגיזה-זינגר-אבן, המדרג את 100 המותגים המובילים בישראל על-פי שוויים הכספי. הדירוג מתפרסם במגזין-ספר בן יותר מ-500 עמודים ומחולק מדי שנה לכל מנויי העיתון.

* לאפליקציית הפייסבוק של "מדד המותגים":

http://www.facebook.com/Globes1#!/Globes1?v=app_125627070810206