כן רוד, אנחנו חושבות שאתה סקסי

רוד סטיוארט, ד' 30.6, היכל נוקיה

בואו נפרוק רגע את המאגר של בדיחות רוד סטיוארט: כן, הוא עוד חי. לא, הוא לא נעזר בהליכון כשעלה לבמה. ואני לא בטוחה שהוא עדיין רוצה את השנדי שלכם.

רוד סטיוארט עולה לבמה, ויסלחו לי נציגי משטרת האופנה, נראה מצוין בז'קט הזהוב שלו ומשתלב היטב בהופעתו עם להקת הליווי שלבושה בתיאום מוחלט עד הנעליים ממש.

סטיוארט נראה בהתחלה אדיש למדי, לא משועמם חלילה, אבל אולי קצת טכני מדי. בשיר השני Some Guys Have All The Luck הוא כבר מדגים כמה תנועות ריקוד "סטיוארטיות" קלאסיות: מקפץ וטופח לעצמו על הישבן.

זה נראה מביך למדי, כמו דוד שרוקד בחתונה. חשש מתחיל לנקר: אולי הפרקים כבר לא גמישים כשהיו. טוב, לפחות הוא ויתר על הטייץ המנומרים. מזל שבשיר הרביעי נופל הסאונד. התקלה הלא צפויה (?) ממיסה את שארית הקרח עם הקהל.

סטיוארט חש חמלה על הילידים ומערכות ההגברה הכושלות שלהם ומפזר בדיחות. הקהל מצידו, מתמלא זעם על אנשי ההפקה והסאונד, על הבושות שהם עושים לנו עם אורחים נכבדים מחו"ל, במיוחד אחרי כל העסק הזה עם המשט.

בשלב הזה סטיוארט מבין שהקהל שלו לגמרי, ובצדק. תמהיל השירים והלהיטים היה מוצלח מאוד, בלי נפילות מתח משמימות (כמו אלו שהיו בשפע בהופעה של אלטון ג'ון, למשל).

כשהוא נעלם מהבמה אחת לכמה שירים, אתה באמת מאמין שהוא מסניף איזו שורה קטנה מאחורי הקלעים, וכשהוא יוצא לאחת ההפסקות האלה יחד עם זמרות הליווי הסקסיות שלו וחוזר עם חולצה פרופת כפתורים, זה הכי טבעי ומתבקש כי רוד סטיוארט, גם בגיל 65, הוא הכי רוקנרול.

סטיוארט, מאהב מיומן שכמותו, לוגם מכוס יין ומבצע עוד אחד מלהיטיו הגדולים Have I Told You Lately. בסיום השיר מתנוסס דגל ישראל על המסך מאחוריו. הקהל באקסטזה. רוד אוהב אותנו. הוא מחליף שוב את בגדיו וחוזר בחליפה דאנדית בסגול עז ובמגפי זהב - הקהל שואג.

סטיוארט מדליק אותו עוד יותר עם להיט הטראש If ya Think I'm Sexy - התשובה אגב, היא כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!

להיט רודף להיט - You're In My Heart מוקדש למועדון הכדורגל "סלטיק" שסטיוארט מעריץ. הקהל בא מוכן מהבית ושולף צעיפים ודגלים מתאימים. סטיוארט מחליף שוב בגדים, ובז'קט ורוד בזוקה מפלא בבעיטות כדורי רגל לקהל לצלילי Hot Legs. הקהל מתמוגג.

כשהוא שר את Sailing אני רואה גבר בן 50 לידי מנגב את הדמעות מעיניו.

הקלישאה שאומרת כי "הגיל הוא רק מספר" כבר מתפוררת מרוב שימוש, אבל במקרה של רוד סטיוארט אמש היא כה נכונה. הקהל יצא מהיכל נוקיה כשעיניו מזוגגות וחיוך של סיפוק על פניו. כיאה למפגש לוהט עם גבר מנוסה כמו רוד סטיוארט.